نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

باشگاه استقلال: نکونام گفت اورونوف را بگیرید نیمکت نشینش می‌کنم

  • کد خبر: ۲۱۱۶۴۰
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
باشگاه استقلال: نکونام گفت اورونوف را بگیرید نیمکت نشینش می‌کنم
باشگاه استقلال علیه جواد نکونام دست به افشاگری زده و مدعی شده سرمربی استقلال گفته اگر اورونوف جذب شود، نیمکت نشین خواهد شد. این درحالی است که نزدیکان نکونام مدعی بودن این ازبک هایجک شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال مصاحبه تندی که جواد نکونام علیه علی خطیر انجام داد و بار دیگر عملکرد او را زیر سوال برد، باشگاه استقلال پاسخ سرمربی را داد و مدعی شد در یکی از موارد که نکونام مدعی شده باشگاه تقصیری به گردن نداشته است. در این راستا معاون ارتباطات استقلال که دست راست علی خطیر به شمار می‌رود افشاء گری کرده و پیرامون جذف اورونوف صحبت‌هایی به زبان آورده است که قابل تامل است. درحالی که از طرف نکونام و اطرافیانش گفته می‌شد که اورونوف به نوعی هایجک شده، اما مشاور رسانه‌ای علی خطیر حرف‌های دیگری به زبان آورد است. هژبری گفته: «ادعا‌ها درباره اورونوف جدی نیست. خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما ۲-۵-۳ بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت نشین نکنید.»


معاون ارتباطات و مشاور خطیر ادامه داد: «خطیر تاکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند گفتند اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت نیشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سو استفاده می‌شود. این تیم صدر جدول است. با اقتدار و اختلاف قهرمان می‌شود. افرادی که نفعشان در قهرمان نشدن این تیم و در دعوای نکونام و خطیر است، این وسط تنش ایجاد می‌کنند. ۳ جلسه خطیر و نکونام با هم نشستند همه چیز عالی بوده، به ۲۴ ساعت نمی‌کشد افراد دروغ‌هایی را منتقل می‌کنند که دوباره اختلاف ایجاد می‌شود. نکونام سرمربی ما است. خطیر هم یکبار گفته حاضرم او هرهفته حرف بزند، اما تیم برنده شود.»

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درخصوص اینکه نکونام اعلام کرده می‌خواهند من را زمین بزنند و حکم اخراجم در جیب مدیرعامل است، این واکنش را نشان داد: «اصلا! کدام زمین زدن؟ من هم می‌توانم ادعا کنم فلانی هرروز من را می‌زند، ولی باید دو دلیل واقعی بیاورم. از طرف او درمورد بازیکن خارجی که می‌گیریم اعلام می‌کنند اگر بیاید نیمکت نشین می‌شود. هم به ما، هم به مدیربرنامه بازیکن، چگونه او را بیاوریم؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->