جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد
سرخط خبرها

مهاجم پرحاشیه پرسپولیسی راهی زندان شد

  • کد خبر: ۲۱۲۲۸۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
مهاجم پرحاشیه پرسپولیسی راهی زندان شد
آنتونی استوکس، بازیکن پرحاشیه پرسپولیس به دلیل ارسال پیام‌های توهین آمیز به همسر سابقش راهی زندان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آنتونی استوکس، مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس، تراکتور، سلتیک و آرسنال به دلیل ارسال پیام توهین‌آمیز به همسر سابقش راهی زندان شده است.

استوکس به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به اسکات، همسر سابقش و پدر همسرش اعتراف کرده و قرار شد در دادگاه شهر همیلتون ایرلند محکوم شود.

استوکس صبح جمعه با دست‌بند در دادگاه حاضر شد و درخواست آزادی مشروط با تمدید وثیقه داشت که درخواست این بازیکن پرحاشیه رد شد، از همین رو دادگاه برای تحقیقات بیشتر روی پرونده این بازیکن او را به مدت یک ماه زندانی کرد.

آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک و آرسنال حداقل برای یک ماه زندانی می‌شود. او خودش را تحویل پلیس اسکاتلند داده و در انتظار اجرای حکم خواهد بود.



استوکس ۳۵ ساله، پس از بازگشت از دوبلین به اسکاتلند، دستگیر و راهی زندان شد. او به دلیل ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابقش دستگیر شده است.

استوکس که دو بار به دلیل بیماری مادرش به ایرلند سفر کرده بود، ضمن گذاشتن وثیقه باید خودش را هرچه سریع‌تر به پلیس معرفی می‌کرد. او پنجشنبه شب به اسکاتلند بازگشت، چون می‌دانست که زمان بازداشت رسیده و خودش را به ایستگاه پلیس مادرول تسلیم کرد.

این اولین بار نیست که بازیکن سابق پرسپولیس مرتکب چنین اقدام خشونت‌آمیزی شده است. استوکس با ارسال ایمیلی به اسکات در مارس ۲۰۲۰، در دادگاه همیلتون با اتهام نقض دستور عدم آزار و اذیت همسر سابقش مواجه شد. سپس او به دلیل نقض توافق دادگاه مبنی بر آزار و اذیت اسکات، از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ مقصر شناخته شده بود.

به همین دلیل دادگاه حکمی مبنی بر ۲ سال نظارت بر رفتار‌های این بازیکن صادر کرد، اما به دنبال توافق این دو، رای دادگاه لغو شد و به نظر می‌رسید طرفین به توافق رسیده‌اند که او دوباره دست به اقدامی مشابه زد تا این بار راهی زندان شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->