سرخط خبرها

آیا سریال «افعی تهران» پیمان معادی مخاطبان شبکه نمایش خانگی را شگفت‌زده خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۲۱۲۵۰۶
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
آیا سریال «افعی تهران» پیمان معادی مخاطبان شبکه نمایش خانگی را شگفت‌زده خواهد کرد؟
پیمان معادی نویسنده و بازیگر سریال «افعی تهران»، برای اولین بار قرار است در شبکه نمایش خانگی ظاهر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، از یکی دو روز گذشته خبر پخش سریال افعی تهران از شبکه نمایش خانگی، منتشر شده است. سریال «افعی تهران» نوشته پیمان معادی است که بیست سال پیش تجربه همکاری موفقی با سامان مقدم در فیلم «کافه ستاره» داشته است. معادی که تا به حال در هیچ سریال شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است، اردیبهشت سال گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده بود قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در نهایت به افعی تهران رسید. سریالی که طبق آنچه اعلام شده یک درام اجتماعی است و این روز‌ها آخرین روز‌های تولید را می‌گذراند با فهرستی از بازیگران شناخته شده که هرکدام می‌توانند به تنهایی مخاطبان زیادی جلب کنند.

غیر از خود پیمان معادی که نقش اصلی را دارد، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی مریلا زارعی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرین غفاریان، نیلوفر کوخانی و تورج اصلانی در این سریال حضور دارند. افعی در تهران به تهیه کنندگی جواد فرحانی، در باره یک کارگردان است که پایش به یک پرونده قتل باز می‌شود و باید دید همکاری سامان مقدم و پیمان معادی این بار هم به یک موفقیت تبدیل می‌شود یا خیر؟  

آیا سریال «افعی تهران» پیمان معادی مخاطبان شبکه نمایش خانگی را شگفت‌زده خواهد کرد؟

کوتاه درباره پیمان معادی

پیمان معادی زاده نهم تیرماه ۱۳۴۹ (۱۹۷۰در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است که در ۶ سالگی به ایران آمده است.

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی آمریکایی است که رشته تحصیلی وی مهندسی متالوژی بوده و در دانشگاه کرج فارغ‌التحصیل شده است. وی متاهل و دارای دو فرزند به اسم‌های باران و رایان می‌باشد.

آیا سریال «افعی تهران» پیمان معادی مخاطبان شبکه نمایش خانگی را شگفت‌زده خواهد کرد؟

معادی علاوه بر فعالیت در عرصه هنر و بازیگری، مالک یک گالری ساعت در تهران است. او فعالیت خود را در سینما به عنوان فیلمنامه‌نویس با نگارش فیلم‌نامه آواز قو آغاز کرد و تا چند سال به نوشتن فیلم‌نامه‌هایی مانند عطش، کافه ستاره، کمای و … مشغول بود.

پیمان معادی برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به عنوان بازیگر در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد. برف روی کاج‌ها اولین فعالیت معادی در عرصه کارگردانی است. معادی در سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیگر نقش اول در اردوگاه اشعه ایکس در نقش علی به ایفای نقش پرداخت. کریستن استوارت به عنوان نقش مکمل وی در این فیلم ظاهر شد. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد. وی در سال ۱۳۹۷ در فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی به ایفای نقش پرداخت و برنده تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->