برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

دست‌های پاک، موضوع برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۳۲۱
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
  • ۱
دست‌های پاک، موضوع برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک در مشهد
خراسان رضوی فراخوان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان مشهد با عنوان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشور‌های جهان، موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها این روز‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است و متخصصان پزشکی و بهداشت، رعایت نکات بهداشتی را یکی از مهمترین عوامل قطع چرخه انتقال این بیماری عنوان می‌کنند.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشگی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار اقدام به برگزاری یک مسابقه نقاشی بین‌المللی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی کرده است.

موضوع این مسابقه «بهداشت دست‌های من» (لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها، خوراکی‌ها، خانواده، دوستان، خانه، شهر و دنیایی که در آن زندگی می‌کنم) و «دست‌هایی که مراقب سلامتی من هستند (شامل پدر، مادر، پزشک و کسانی که برای سلامتی کودک فعالیت می‌کنند) تعیین شده است.

بر اساس این گزارش کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ ساله در بخش ملی و بین‌المللی از روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵ مارس ۲۰۱۲) می‌توانند نقاشی‌های خود را با تکنیک آزاد در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر در صفحه ویژه مسابقه در پرتال اینترنتی کانون به نشانی paintfest.kpf.ir بارگذاری کنند.

برای ارسال اثر به این مسابقه در بخش ملی تا ۳۱ اردیبهشت و در بخش بین‌الملل تا ۲۵ تیر ۱۳۹۹ (۱۵ جولای ۲۰۱۲) مهلت اعلام شده است.

همچنین از هر شرکت‌کننده در این فراخوان تنها یک اثر دریافت و کار گروهی پذیرفته نمی‌شود.

بر اساس این فراخوان زمان داوری آثار، ابتدای مرداد سال ۱۳۹۹ (جولای ۲۰۲۰) و اعلام نتایج ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (آگوست ۲۰۲۰) تعیین شده است.

قرار است به برگزیدگان این مسابقه در بخش ملی دیپلم افتخار، نشان مسابقه، دوچرخه و کتاب آثار برگزیده و در بخش بین‌الملل دیپلم افتخار، نشان مسابقه و کتاب آثار برگزیده اهداء شود.

سازمان بهداشت جهانی در روز‌های گذشته و با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح جهان این بیماری را به عنوان «بیماری همه‌گیر جهانی» اعلام کرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زینب بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
کجا باید نقاشی نو بفرستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->