ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان
سرخط خبرها

قیمت اجاره خانه در بلوار فرامرز عباسی مشهد چقدر است؟ (۱۳ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۱۱۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
قیمت اجاره خانه در بلوار فرامرز عباسی مشهد چقدر است؟ (۱۳ اسفند ۱۴۰۲)
محله فرامرز عباسی در محدوده مرکزی شهر مشهد واقع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز منطقه فرامرز عباسی مشهد یکی از پرترددترین مناطق شهر به حساب می‌آید که دسترسی به امکاناتی نظیر انواع بازار‌ها به فراوانی در آن امکان‌پذیر است.

این محله در منطقه ۲ مشهد قرار دارد و از شمال با خیابان جانباز شمالی و بلوار ساجدی، از جنوب با میدان جانباز و بلوار فردوسی و از غرب نیز با بزرگراه آزادی و میدان استقلال محدود شده است.

فرامرز عباسی با محله‌های آزادشهر، سجادشهر، کارخانه قند، جانباز، بهاران و زیباشهر مجاور است.

با توجه به این تواصیف این منطقه یکی از مناطق اصلی مدنظر برای خرید و اجاره منزل به حساب می‌آید.

در ادامه به قیمت اجاره ملک در این منطقه نگاهی می‌اندازیم.

در این منطقه متراژ اکثر خانه‌ها بین ۷۵ تا ۱۵۰ متر و به صورت آپارتمانی است، اما واحد‌های بزرگ‌تر نیز در آن پیدا می‌شود. براساس بررسی قیمت‌ها در بازار به نظر می‌رسد نرخ اجاره در این منطقه کمی بالاتر از سایر نقاط مشهد است و به صورت میانگین از ۱۰ میلیون تومان به بالا در هر ماه قیمت‌گذاری می‌شود.

البته نرخ اجاره برخی ساختمان‌ها بسیار پایین است، اما به جای آن مبالغ پیش‌پرداخت بین ۷۰۰ میلیون تا بالای یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به طور کلی مبلغ پیش‌پرداخت در این منطقه از شهر عمدتا بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان در نوسان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->