شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجتمع قضایی «شوق زندگی» به کمال خود رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۵۹۵۴
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجتمع قضایی «شوق زندگی» به کمال خود رسیده است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مجتمع قضایی شوق زندگی به کمال خود رسیده و می‌تواند عملیات خوبی انجام دهد، الگو باشد و از مشهد تکثیر پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان امروز، ۱۷ اسفندماه، در مراسم شروع فعالیت محاکم اطفال و نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: براساس قانون، مدیریت شهری و شهرداری مکلف به پیشبرد سریع اهداف مختلفی بوده که ابتدایی‌ترین موضوع یاد شده، مسائل اجتماعی و بعد از آن ابعاد اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و ... است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک ابَرسازمان اجتماعی است، عنوان کرد: ما خودمان را نسبت به مسائل اجتماعی شهر مکلف می‌دانیم و باید در این زمینه بودجه تعیین و نظارت و ریل‌گذاری کنیم. در شورای شهر ما این ظرفیت‌ها را احصا و مجموعه‌ای به نام شوق زندگی را پیدا کردیم که اهداف بلندی داشت.

منصوریان افزود: این مجتمع از نظر مکان و امکانات مالی در مضیقه بود که شورای ششم وارد عمل شد. آقای دائمی یک مصوبه دوفوریتی آورد و چند میلیارد را تخصیص داد. از شهردار تقاضا دارم برای مصوبات شورا اهمیت وافری قائل شوند و پرداخت‌ها را در اولویت قرار دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: شورا سنگ تمام گذاشته و شهرداری نیز باید به وظایف خود عمل کند تا اتفاقات خوبی رخ دهد. شوق زندگی به کمال خود رسیده و می‌تواند عملیات خوبی انجام دهد، الگو باشد و از مشهد تکثیر پیدا کند.

وی ضمن تقدیر از رویکرد حمایتی مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی در به ثمر نشستن مجموعه شوق زندگی تصریح کرد: این نگاه حمایتی، شوق زندگی را به یک اتفاق بین‌المللی و دستاوردی ماورایی تبدیل کرد؛ شوق زندگی، لطف امام‌رضا(ع) به این شهر است.

منصوریان ادامه داد: طرح‌ها ممکن است در دوره‌های مختلف مورد بی‌مهری قرار بگیرد و اگر آقای خلیلی اهتمام نداشت ممکن بود این طرح نیز از بین برود. وی وارد قضیه شد، دستگاه‌ها را فراخوان کرد و تکلیف گذاشت تا امروز به این برسیم که شوق زندگی یک الگوی ملی باشد. شوق زندگی لطف امام رضا(ع) به این شهر بوده و نطفه آن از یک الهام و یک خواب بسیار زیباست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فضای حاکم بر شوق زندگی، فضای دوستی، مهربانانه و مادرانه است. امید داشتن به هدایت یک کودک، موجب شکل‌گیری شوق زندگی می‌شود.

وی با تقدیر از نگاه و رویکرد جدید حاکم بر دادگستری استان خراسان رضوی، عنوان کرد: در گذشته، قاضی‌القضات محل امانت دادن مردم بود و خوشبختانه این اطمینان، امانت‌داری و عدالت‌محوری به استان خراسان رضوی تزریق شده است. مدیرکل دادگستری استان، در مسائل شهری، دغدغه‌مندتر از مدیریت شهری به مسائل ورود کرده و فراتر از مشکلات اجتماعی، مشکلات عمرانی را نیز حل‌وفصل می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->