انجام بیش از ۷ میلیون و ۷۹۲ هزار سفر از طریق خطوط مترو مشهد در مهرماه ۱۴۰۴ اجرای کامل قانون عوارض آلایندگی در مشهد از ابتدای آذرماه عبور شهرداری مشهد از سال سخت مالی با ۸ راهبرد جدید| سازمان‌های شهرداری از هزینه‌محوری به درآمدزایی رسیدند + فیلم درباره سرشماری نفوس مشهد که سال ۱۲۵۷ انجام شد، اما سال ۱۳۸۲ انتشار یافت | فراموشی ۱۲۵‌ ساله! بهره‌برداری از سکو‌های دوم فاز اول خط ۳ متروی مشهد| افزایش ساعات سرویس دهی فردا (۱۹ آبان ۱۴۰۴) آب مناطقی از مشهد، ۶ ساعت قطع می‌شود محاسبه کرایه سرویس مدارس در مشهد آنلاین شد کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس شماره ۷۳ در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد سازمان مپ مشهد با تحول کیفی، بوروکراسی اداری را ۵۰ درصد کاهش داد تحقق ۵۰ درصدی درآمد‌های شهرداری مشهد در حوزه درآمد‌های عمومی و املاک + فیلم تداوم اجرای پروژه‌های شهری در مشهد با وجود محدودیت‌های اقتصادی قیمت امروز پول افغانی (۱۸ آبان ۱۴۰۴) ضرورت بازتعریف کیفیت در مدیریت شهری مشهد قلندرشریف: شهرداری با روش‌های جدید درآمدی و مدیریت املاک، به‌دنبال حل مشکلات مالی شهری است توسعه ۷۰۰ کیلومتری زیرساخت فیبر نوری در مشهد طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ دبیرکل سابق ناتو: خروج آمریکا از افغانستان بزرگ‌ترین شکست ناتو است افزایش آلودگی هوا در مشهد | شاخص به ۱۲۰ رسید و برخی مناطق در وضعیت هشدار (یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴) هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۱۸ آبان ۱۴۰۴) آیا آب در مشهد هم جیره‌بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس
سرخط خبرها
طی ۲۴ ساعت گذشته و با آماده باش مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد رقم خورد؛

تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ جهت اعلام موارد مرتبط با بارش باران از جمله آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در پی صدور اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال وجود بارندگی های رگباری، از روز گذشته مرکز ۱۳۷ با افزودن تعداد کارشناسان در شیفت های ۲۴ ساعته خود، به حالت آماده باش درآمد.
وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۱۲ امروز، یک هزار و ۴۲۳ شهروند با این مرکز تماس گرفته اند که ۳۰۵ مورد از این تماس ها به گزارش مشکلات حاصل از بارش باران رگباری مانند آبگرفتگی، آب افتادگی، ایجاد روان آب در معابر و ... اختصاص داشت.
رمضانی خاطر نشان ساخت: موارد مربوط به بحران، بعد از اعلام شهروند، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ بلافاصله از طریق بیسیم به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری ارجاع شده و رفع شد که بیشترین موارد گزارش شده شهروندان از خیابان های بزرگراه آزادی، کشمیری، حر عاملی، شاهنامه، قرنی و توس بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->