فعالیت سه‌شیفته در خط۳ متروی مشهد تاکید شهردار مشهد مقدس بر استفاده از نیرو‌های توانمند و متعهد هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار (۵ بهمن ۱۴۰۳) پایان حفاری خط ۴ مترو مشهد تا اواخر سال ۱۴۰۴ نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
طی ۲۴ ساعت گذشته و با آماده باش مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد رقم خورد؛

تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ جهت اعلام موارد مرتبط با بارش باران از جمله آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در پی صدور اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال وجود بارندگی های رگباری، از روز گذشته مرکز ۱۳۷ با افزودن تعداد کارشناسان در شیفت های ۲۴ ساعته خود، به حالت آماده باش درآمد.
وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۱۲ امروز، یک هزار و ۴۲۳ شهروند با این مرکز تماس گرفته اند که ۳۰۵ مورد از این تماس ها به گزارش مشکلات حاصل از بارش باران رگباری مانند آبگرفتگی، آب افتادگی، ایجاد روان آب در معابر و ... اختصاص داشت.
رمضانی خاطر نشان ساخت: موارد مربوط به بحران، بعد از اعلام شهروند، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ بلافاصله از طریق بیسیم به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری ارجاع شده و رفع شد که بیشترین موارد گزارش شده شهروندان از خیابان های بزرگراه آزادی، کشمیری، حر عاملی، شاهنامه، قرنی و توس بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->