نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم

  • کد خبر: ۲۱۷۸۹۹
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
اوسمار، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است پرسپولیس سال آینده به صدر جدول بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اوسمار ویرا پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان، اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم سال نو را به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم سال خوب و پر رونقی برای آن‌ها باشد. تعطیلات فیفادی و نوروز برای ما خوب است، زیرا پنج بازی فشرده داشتیم و فرصت خوبی برای ریکاوری پرسپولیس است.

وی افزود: دیدار با پیکان سخت و حساس بود. در ابتدا به دلیل اینکه این بازی پس از دربی برگزار شد، احساسی شدیم و بازی به آن شکلی که می‌خواستیم پیش نرفت. از کار بازیکنانم راضی هستم و در ادامه آنچه می‌خواستیم در زمین انجام دادند. در نیمه دوم وقتی نتیجه ۲ بر صفر شد، پیکان جلو آمده و فضای بیشتری برای حمله کردن داشتیم، اما متاسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد و نتوانستیم با استفاده بیشتر از فرصت‌ها، به گل‌های بیشتری برسیم.



سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پیکان به خوبی دفاع می‌کند و هر تیمی نتواند مقابل این سیستم دفاعی، راه حلی پیدا کند به مشکل می‌خورد، اما خدا را شکر توانستیم در حملات از فضا‌های خالی استفاده کرده و ۲ گل بزنیم. از همه هواداران تشکر می‌‎کنم که به ما انرژی دادند و این انرژی به ما منتقل می‌شود تا بازی بهتری انجام بدهیم.

اوسمار درخصوص فرصت‌سوزی بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: باید این وضعیت را بهتر کنیم، اما به عنوان مشکل به آن نگاه نمی‌کنم بلکه باید در زدن ضربه آخر دقت بیشتری داشته باشیم. گل می‌زنیم، اما نمی‌توانیم تعداد آن‌ها را بیشتر کنیم. شاید به خاطر خستگی و فشرده بودن مسابقات باشد. دیدید برخی مواقع بازیکنان ما سُر خوردند. برای بازی‌های بعدی سعی داریم با تمرین کردن بحث گل زدن را حل کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا نگران این فرصت‌سوزی‌ها نیست، گفت: بیشتر از این نگران می‌شوم که فرصت به دست نیاوریم. باید روز به روز در این زمینه بهتر شده و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم. باید روز به روز بهتر شویم و سال آینده به صدر جدول برگردیم. الان هم فاصله‌ای نداریم.

سرمربی پرسپولیس درواکنش به ثابت بازی نکردن علی نعمتی که بهترین بازیکن دربی پایتخت بود، توضیح داد: به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و هر وقت وارد زمین شوند، بهترین بازی را انجام می‌دهند. نعمتی فصل گذشته در همه بازی‌ها به زمین رفت و در نیم فصل اول نیز دفاع چپ ما بود. پست اصلی او دفاع وسط است، اما به این دلیل که در دیدار‌های اخیر فرشاد فرجی خیلی خوب عمل کرد، از او استفاده کردیم.
اوسمار درمورد اینکه آیا نگران نیست فیفادی عملکرد خوب پرسپولیس را متوقف کند، گفت: ۲۱ روز به دیدار ما مقابل گل‌گهر زمان باقی مانده و می‌خواهیم ۷-۶ روز به بچه‌ها استراحت بدهیم تا از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شوند. برای هر بازیکنی بازی کردن برای تیم ملی کشورش، یک افتخار است و باید بازیکنان با استفاده از فرصت ایجاد شده، استراحت کنند و پس از بازگشت، آماده باشند.

وی درخصوص مورد استقبال قرار گرفتن سبک بازی اوستون اورونوف، خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان جدید به ما اضافه شدند، باید خود را از لحاظ ریتم بازی، سرعت یا دقت پاس با سایر نفرات هماهنگ کنند. شاید تماشاگران و اهالی رسانه ندانند، اما برخی جزئیات ریز را ما می‌دانیم، اما عبدالکریم، خدابنده‌لو و اورونوف با سایر بازیکنان هماهنگی بهتری به دست آورده‌اند و امیدوارم این روند ادامه یابد.
سرمربی پرسپولیس درمورد تمام شدن قرارداد ۱۲ بازیکن این تیم در پایان فصل، گفت: به من نگفته‌اند می‌مانم یا خیر! قرارداد من هم در پایان فصل تمام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->