سرخط خبرها

ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ + خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۷۹۸۹
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ + خلاصه داستان
افسانه جومونگ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است که به کارگردانی لی جو هاوان بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «امپراطور افسانه‌ها»، فصل سوم سریال جومونگ از امشب ساعت ۱۹:۰۰ در جدول پخش شبکه تماشا جایگزین فصل قبلی این سریال می‌شود.

افسانه جومونگ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است که به کارگردانی لی جو هاوان بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده بود و همواره در طول سال‌های گذشته در بازپخش‌های مختلف مورد توجه مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

با استقبال مخاطبان، رسانه ملی سریال «امپراطور بادها» در ژانر درام، تاریخی و اکشن را برای مخاطبان پخش کرد؛ این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها پس از ماجراهای سریال جومونگ، و درباره سومین پادشاه گوگوریو موهیول است، که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی درباره او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها، او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت.

سریال جومونگ ۳ روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->