تولیت آستان قدس رضوی رای خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویژه برنامه شب رحلت حضرت خدیجه کبری(س) در حرم رضوی برگزار شد

  • کد خبر: ۲۱۸۲۸۸
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
ویژه برنامه شب رحلت حضرت خدیجه کبری(س) در حرم رضوی برگزار شد
ویژه برنامه شب رحلت بزرگ بانوی اسلام؛ حضرت خدیجه کبری(س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شب رحلت بزرگ بانوی اسلام؛ حضرت خدیجه کبری (س) ویژه برنامه ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت الله محمدباقر تحریری در این ویژه برنامه با اشاره به شخصیت والای حضرت خدیجه کبری(س) بیان کرد: این بانوی مجلله، بزرگ حامی نبی مکرم اسلام (ص) بود و خداوند نیز به او برکت داد و کوثر قرآن را در دامان پاک او قرار داد.

وی تصریح کرد: حضرت خدیجه(س) مادر کوثر قرآن بود و به اذن الهی از این کوثر یازده نور پاک یعنی ائمه معصومین(ع) به اهل زمین عنایت شده است. 

این کارشناس قرآنی افزود: حضرت خدیجه(س) از چنان جایگاهی برخوردار بودند که ائمه معصومین(ع) به ایشان افتخار می کردند.

وی در ادامه به تفسیر برخی از آیات سوره انسان پرداخت و بیان کرد: خداوند در این سوره مبارکه فضایل ابرار و نیکوکاران یعنی امیرالمومنین (ع)، صدیقه طاهره(س) و امام حسن(ع) و امام حسین (ع) را ستوده است.

 آیت الله تحریری افزود: آیات سوره مبارکه انسان بعد از اینکه فضیلتی از آن بزرگواران سر زد نازل شد بنابراین هر کار نیک دریچه به سوی سعادت برای ما باز می کند. 

 وی اظهار کرد: اساس کار ابرار اینگونه است که آنها به سرچشمه نیکی ها وصل هستند که آن چشمه پایان ندارد و ما نیز برای رسیدن به سعادت باید دنباله رو راه آن بزرگواران باشیم. 

گفتنی است؛ مدیحه سرایی مداح و ذاکر اهل بیت(ع)؛ عباس واعظی و قرائت دعای افتتاح از دیگر برنامه های شب رحلت حضرت خدیجه (س) در حرم مطهر رضوی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->