قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳۷ پایگاه امداد و نجات آماده خدمت رسانی به زائران در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۵۳۰
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
۳۷ پایگاه امداد و نجات آماده خدمت رسانی به زائران در خراسان رضوی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۰ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه سیار در استان خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صبوری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌چنین دو تیم توانای خواهران و یک امداد هوایی و یک مرکز کنترل عملیات و یک مرکز سگ‌های تجسس و ۲۵ مرکز پاسخگویی به حوادث در شهرستان‌ها فعال‌اند.

وی افزود: ۴۲ دستگاه آمبولانس، ۲۷ ست نجات، ۳۷ خودروی کمک‌دار، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو خودروی مخابرات و ۸ دستگاه موتورلانس ناوگان عملیاتی هلال احمر استان خراسان رضوی در حوزه امداد و نجات است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به خدمت رسانی ۲ هزار و ۶۰۴ نفر نجاتگر و پرسنل امداد اظهار کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۴۵ حادثه داشته‌ایم که ۶ هزار و ۴۸ نفر حادثه دیده‌اند.

صبوری در نهایت گفت: در این حوادث تعداد ۱۹۷ نفر مصدوم شده‌اند که ۱۳۸ نفر سرپایی و ۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
او گفت: این ۴۵ حادثه شامل ۳۰ حادثه ترافیکی، ۲ حادثه کوهستان، ۷ مراجعه حضوری، ۳ حادثه شهری و ۳ حادثه آبگرفتگی و سیلاب بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->