رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد
سرخط خبرها

نماینده فلسطین در شورای امنیت: ۶ ماه لازم بود تا انسانیت حکمفرما شود!

  • کد خبر: ۲۱۸۸۵۵
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
نماینده فلسطین در شورای امنیت: ۶ ماه لازم بود تا انسانیت حکمفرما شود!
ریاض منصور تصویب قطعنامه برای برقراری آتش‌بس در غزه را مهم و در عین حال دیرهنگام خواند.

به گزار شهرآرانیوز، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد، گفت: قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌بس در غزه یک دستاورد بسیار مهم است.

منصور همچنین درباره رأی ممتنع ایالات متحده به این قطعنامه گفت: در سایه انزوایی که اسرائیل درگیر آن است، واشنگتن دیگر نمی‌تواند به ادامه استفاده از حق وتو [در دفاع از تل‌آویو] ادامه دهد.

وی افزود: ۱۰۰هزار فلسطینی قربانی جنگ اسرائیل در ۶ ماه گذشته هستند که این تعداد توأمان شهدا و مجروحان را شامل می‌شود.

نماینده فلسطین گفت: هیچ پناهگاه امنی برای فلسطینی‌ها در غزه وجود ندارد، شهری که ساکنان آن توانایی دستیابی به مواد غذایی ضروری را ندارند.

منصور ادامه داد: ۶ ماه ما نیاز [به این قطعنامه] داشتیم تا انسانیت حکمفرما شود. مردم غزه هر روز برای زنده‌ماندن تلاش می‌کنند، اما همچنان با بیماری و کمبود روبه‌رو هستند و هدف بمب‌ها قرار می‌گیرند و همچنان در نقاط مختلف غزه کشته می‌شوند.

وی، ضمن درخواست پایان‌دادن به درد و رنج مردم فلسطین که گرفتار گرسنگی و کشتار هستند، تأکید کرد: هیچ توجیهی برای کشتار دسته‌جمعی فلسطینی‌ها توسط اسرائیل در غزه وجود ندارد. اسرائیل از گرسنه‌نگه‌داشتن مردم فلسطین به‌عنوان یک سلاح جنگی و در راستای ادامه جنایت خود در نوار غزه بهره می‌برد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->