رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

معاون استاندار از کاهش سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی خبرداد

  • کد خبر: ۲۱۹۲۹۴
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
معاون استاندار از کاهش سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی خبرداد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی مهم‌ترین اقدامات اجرا شده در استان پیرامون ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جواد خدائی شنبه ۱۱ فروردین اظهار کرد: خوشبختانه قبل از برگزاری ایام نوروز و پذیرش زائران نوروزی، اقدامات خوبی در راستای ارتقای ایمنی این سفر‌ها انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری جلسات شورای راهبری کاهش تصادفات استان و تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان در راستای کاهش حوادث و تلفات، استفاده از توان نیرو‌های بسیجی در همکاری پلیس راه استان و تقویت نظارت و کنترل محور‌های استان با بهره‌گیری از ۱۰۰ نفر نیرو به صورت روزانه و تقویت توان عملیاتی پلیس راه استان با اختصاص روزانه ۵۰ دستگاه خودرو از دستگاه‌های اجرایی به پلیس راه استان؛ بخشی از اقدامات اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دهیاران استان با استقرار خودرو‌های دهیاری با چراغ گردان در حاشیه محور‌های اصلی و پرتردد استان بویژه در ساعات عصر و شب، اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات سرعت در محور‌های استان با همکاری دستگاه قضایی و ارسال پیامک‌های هشداری و آموزشی از طریق تلفن همراه به کلیه رانندگان و سرنشینان در محور‌های ورودی استان «شمال جنوب و غرب استان»؛ گوشه‌ای دیگر از برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای مدیریت سفر‌های نوروزی بود که اجرا گردید.

خدائی با اشاره به اینکه بر اساس آمار نهایی اعلام شده توسط پلیس راه و پلیس راهور استان در حوزه‌ها تصادف و فوتی‌ها کاهش داشته‌ایم، تصریح کرد: تا پایان روز نهم فروردین مجموعا در بخش درون شهری در فقره تصادفات ۲۲ درصد کاهش، در تعداد متوفی ۳۰ درصد کاهش و در بخش برون شهری نیز تا پایان روز نهم فروردین ماه در تعداد فقره تصادف ۲۰ درصد کاهش و در تعداد متوفی ۳ کاهش داشته‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تبیین کرد: در تحلیل تصادفات مهم‌ترین عامل شکل‌گیری، خودرو‌های سواری است که با ۸۳ درصد بیشترین سهم را دارند. در عوامل وقوع تصادفات هم عدم توجه به جلو با ۴۲ درصد بیشترین سهم و در نوع برخورد، عامل واژگونی با ۴۸ درصد بیشترین سهم را در محور‌های برون شهری استان داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->