ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۹۷۲۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند
مایکروسافت درحال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید برای ایکس باکس است. این چت‌بات می‌تواند برای خودکارسازی وظایف خدمات پشتیبانی استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز - گفته می‌شود که مایکروسافت  درحال آزمایش یک «آواتار هوش مصنوعی» است که در پاسخ به درخواست‌های پشتیبانی Xbox ظاهر می‌شود. این چت‌بات بخشی از تلاش بزرگ‌تر مایکروسافت برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم ایکس باکس است.

چت‌بات هوش مصنوعی ایکس باکس، احتمالاً به اسناد پشتیبانی مایکروسافت و اکوسیستم ایکس باکس متصل است. همچنین می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و حتی وظیفه پس‌دادن هزینه بازی‌ها را برعهده بگیرد. اسناد داخلی مایکروسافت نشان می‌دهد که «این ابزار می‌تواند به کاربران در زمینه سؤالات پشتیبانی ایکس باکس کمک کند».

درحال‌حاضر نیز مایکروسافت تیم تست و ارزشیابی این هوش مصنوعی را گسترش داده است؛ بنابراین احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

هاییان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی بازی‌ها در ایکس‌باکس، ضمن تأیید وجود این چت‌بات به ورج می‌گوید:

«ما درحال آزمایش این هوش مصنوعی مجازی هستیم که یک نمونه اولیه از یک شخصیت انیمیشنی است که کاربر می‌تواند سؤالات مربوط به ایکس باکس را با صدا یا متن از آن بپرسد.»

چت‌بات Xbox ظاهراً با پرسیدن سؤال «امروز چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» شروع به‌کار می‌کند. همچنین می‌تواند سریعاً به درخواست‌های پشتیبانی (از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایکس باکس گرفته تا کمک به حل مشکلات اشتراک‌های پولی گیم‌پس) پاسخ دهد.

نمونه اولیه چت‌بات ایکس‌باکس، بخشی از تلاش گسترده‌تر در بخش گیمینگ مایکروسافت برای آوردن ویژگی‌ها و ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این پلتفرم گیمینگ است.

به غیر از حوزه گیمینگ، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل این کمپانی بزرگ، تمام تیم‌های این شرکت را تحت فشار قرار داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات مختلف استفاده کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->