ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد معرفی لپ‌تاپ ThinkBook Plus Gen ۶ با نمایشگر کشویی + مشخصات اولین موشک ماهواره‌بر استرالیا فقط ۱۴ ثانیه دوام آورد + فیلم اطلاعیه جدید درباره زمان رفع اختلال تلویزیون‌های اسنوا و دوو (۸ مرداد ۱۴۰۴) سونامی چیست و چگونه شکل می‌گیرد؟ + معرفی بزرگ‌ترین و مهیب‌ترین سونامی‌های تاریخ تکذیب افزایش قیمت اینترنت توسط ایرانسل پاداش ۲۰۰ میلیونی توانیر برای شناسایی و گزارش‌دادن ماینر‌های غیرمجاز اظهارنظر مرکز پژوهش‌های مجلس درباره لایحه مقابله با انتشار محتوای خلاف واقع افشاگری پولیتیکو درباره تلاش‌های مخفی برای کم‌کردن نور خورشید اختلال در تلویزیون‌های اسنوا و دوو | علت، جزئیات فنی و راهکارهای رفع مشکل رفتار طبیعی یک هوش مصنوعی! بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی تسلا و سامسونگ قرارداد ۱۶.۵ میلیارد دلاری برای تأمین تراشه بسته‌اند احتمالا رئیس‌جمهور با پس‌گرفتن لایحه مقابله با اخبار جعلی موافقت کند تست و ارزیابی موفق زیرسامانه پایدارسازی دَوَرانی ماهواره ناهید ۲ سند برنامه جامع ترویج و ارتقای سواد فضای مجازی تصویب شد
سرخط خبرها

مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۹۷۲۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند
مایکروسافت درحال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید برای ایکس باکس است. این چت‌بات می‌تواند برای خودکارسازی وظایف خدمات پشتیبانی استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز - گفته می‌شود که مایکروسافت  درحال آزمایش یک «آواتار هوش مصنوعی» است که در پاسخ به درخواست‌های پشتیبانی Xbox ظاهر می‌شود. این چت‌بات بخشی از تلاش بزرگ‌تر مایکروسافت برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم ایکس باکس است.

چت‌بات هوش مصنوعی ایکس باکس، احتمالاً به اسناد پشتیبانی مایکروسافت و اکوسیستم ایکس باکس متصل است. همچنین می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و حتی وظیفه پس‌دادن هزینه بازی‌ها را برعهده بگیرد. اسناد داخلی مایکروسافت نشان می‌دهد که «این ابزار می‌تواند به کاربران در زمینه سؤالات پشتیبانی ایکس باکس کمک کند».

درحال‌حاضر نیز مایکروسافت تیم تست و ارزشیابی این هوش مصنوعی را گسترش داده است؛ بنابراین احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

هاییان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی بازی‌ها در ایکس‌باکس، ضمن تأیید وجود این چت‌بات به ورج می‌گوید:

«ما درحال آزمایش این هوش مصنوعی مجازی هستیم که یک نمونه اولیه از یک شخصیت انیمیشنی است که کاربر می‌تواند سؤالات مربوط به ایکس باکس را با صدا یا متن از آن بپرسد.»

چت‌بات Xbox ظاهراً با پرسیدن سؤال «امروز چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» شروع به‌کار می‌کند. همچنین می‌تواند سریعاً به درخواست‌های پشتیبانی (از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایکس باکس گرفته تا کمک به حل مشکلات اشتراک‌های پولی گیم‌پس) پاسخ دهد.

نمونه اولیه چت‌بات ایکس‌باکس، بخشی از تلاش گسترده‌تر در بخش گیمینگ مایکروسافت برای آوردن ویژگی‌ها و ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این پلتفرم گیمینگ است.

به غیر از حوزه گیمینگ، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل این کمپانی بزرگ، تمام تیم‌های این شرکت را تحت فشار قرار داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات مختلف استفاده کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->