رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مقایسه قیمت آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ ایر، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس اپل واچ سری ۱۱ معرفی شد + مشخصات و قیمت ایرپاد پرو ۳ اپل معرفی شد + مشخصات و قیمت آیفون ۱۷ اپل رونمایی شد + مشخصات و قیمت Nothing Ear 3 چه زمانی رونمایی می‌شود؟ سامسونگ تا ۲۰۳۰ نود درصد محصولاتش را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند OpenAI می‌خواهد با هوش مصنوعی، انیمیشن بلند بسازد سهم کاربران اینترنت سیار ایران از شبکه 4G و 5G چقدر است؟ بانک مرکزی پیش‌نویس ضوابط فعالیت صرافی‌های رمزارزی را منتشر کرد
سرخط خبرها

مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۹۷۲۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند
مایکروسافت درحال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید برای ایکس باکس است. این چت‌بات می‌تواند برای خودکارسازی وظایف خدمات پشتیبانی استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز - گفته می‌شود که مایکروسافت  درحال آزمایش یک «آواتار هوش مصنوعی» است که در پاسخ به درخواست‌های پشتیبانی Xbox ظاهر می‌شود. این چت‌بات بخشی از تلاش بزرگ‌تر مایکروسافت برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم ایکس باکس است.

چت‌بات هوش مصنوعی ایکس باکس، احتمالاً به اسناد پشتیبانی مایکروسافت و اکوسیستم ایکس باکس متصل است. همچنین می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و حتی وظیفه پس‌دادن هزینه بازی‌ها را برعهده بگیرد. اسناد داخلی مایکروسافت نشان می‌دهد که «این ابزار می‌تواند به کاربران در زمینه سؤالات پشتیبانی ایکس باکس کمک کند».

درحال‌حاضر نیز مایکروسافت تیم تست و ارزشیابی این هوش مصنوعی را گسترش داده است؛ بنابراین احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

هاییان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی بازی‌ها در ایکس‌باکس، ضمن تأیید وجود این چت‌بات به ورج می‌گوید:

«ما درحال آزمایش این هوش مصنوعی مجازی هستیم که یک نمونه اولیه از یک شخصیت انیمیشنی است که کاربر می‌تواند سؤالات مربوط به ایکس باکس را با صدا یا متن از آن بپرسد.»

چت‌بات Xbox ظاهراً با پرسیدن سؤال «امروز چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» شروع به‌کار می‌کند. همچنین می‌تواند سریعاً به درخواست‌های پشتیبانی (از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایکس باکس گرفته تا کمک به حل مشکلات اشتراک‌های پولی گیم‌پس) پاسخ دهد.

نمونه اولیه چت‌بات ایکس‌باکس، بخشی از تلاش گسترده‌تر در بخش گیمینگ مایکروسافت برای آوردن ویژگی‌ها و ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این پلتفرم گیمینگ است.

به غیر از حوزه گیمینگ، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل این کمپانی بزرگ، تمام تیم‌های این شرکت را تحت فشار قرار داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات مختلف استفاده کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->