iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->