مایکروسافت کار روی نسل جدید ایکس‌باکس را تأیید کرد راهنمای کامل رصد بارش شهابی جباری (مهر ۱۴۰۴) + زمان دقیق و جزئیات چطور با روش‌های جدید گوگل حساب جیمیل را بازیابی کنیم؟ همه چیز درباره نظریه «اینترنت مرده» | آیا واقعاً وب در حال مرگ است؟ گلایه برخی از شهروندان مشهدی درباره اضافه‌شدن خدمات سرویس بین‌الملل | ماجرای فعال‌شدن رومینگ چه بود؟ بررسی پراپ فرم رابین سود (RobinSood) – آیا رابین سود معتبر است؟ راکستار سیستم حمل سلاح GTA 6 را با الهام از یک بازی دیگرش متحول می‌کند وزیر ارتباطات: استفاده ۸۰ درصد مردم از فیلترشکن یعنی باید در سیاست فیلترینگ بازنگری کنیم واتس‌اپ دسترسی چت‌بات‌های عمومی به پلتفرمش را ممنوع می‌کند رونمایی از نسل سوم ربات‌های هوشمند پست | جهشی در هوشمندسازی زیرساخت‌های لجستیکی ایران تأثیر منفی چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی بر بازدیدهای ویکی‌پدیا کشف شگفت‌انگیز آب سنگین در نزدیکی یک ستاره جوان موشک تاماهاک چیست؟ + تاریخچه، انواع و ویژگی‌های موشک کروز Tomahawk پروژه ملی استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تامین برق آغاز شد اپل بند جدید Dual Knit را برای راحتی بیشتر کاربران ویژن پرو رونمایی کرد سامسونگ از بزرگ‌ترین نمایشگر LCD آمریکا رونمایی کرد درس‌هایی از جیتکس ۲۰۲۵ درباره امنیت و حاکمیت هوش مصنوعی اسفنج ژلاتینی، نوآوری محققان ایرانی در درمان‌های دندان‌پزشکی جزئیات بارش شهابی جبّاری در شامگاه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ شهرداران شهرهای زیارتی کشور «سند راهبردی یکپارچه» امضا می‌کنند اضافه‌شدن دایرکت و چت گروهی به ChatGPT
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->