آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

شمیم عطر و بوی بارگاه منور رضوی در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان پیچید

  • کد خبر: ۲۲۰۳۲
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
شمیم عطر و بوی بارگاه منور رضوی در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان پیچید
خادمان آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان حضرت زهرا (س) به نیت شفای بیماران، دل‌های مشتاقان را به عطر حریم رضوی متبرک کردند و پیام رأفت شمس الشموس را به بیماران و کادر درمان بیمارستان رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز،  در این حرکت معنوی گروهی از خادمین حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان حاضر شدند و به مدیحه سرایی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) پرداختند.

 

خادمان بارگاه منور رضوی ضمن قرائت آیه شریفه امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء در میان مسئولین شهرستانی و مسئولین بیمارستان که به استقبال آن‌ها آمده بودند از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل بیماران را طلب کردند و به کارکنان بیمارستان که این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند خداقوت گفتند.

 

در ادامه یکی از خادمان رضوی با حضور در بخش اطلاعات بیمارستان، پیام امام مهربانی‌ها را از این طریق به گوش بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان رساند و برای پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بخش درمان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

 

در پایان غذای متبرک استان قدس رضوی به سلف بیمارستان جهت توزیع بین بیماران و کارکنان بیمارستان تحویل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->