کارت‌های ۲ میلیونی امروز راکی ربیت، دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) + آموزش اپل می‌گوید برای آموزش هوش مصنوعی خود از ویدیوهای یوتیوب استفاده نکرده است «پیکسل ورس» لیست شد + قیمت اولیه (پنجشنبه ۲۸ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۸ تیر) مأموریت سازمان ملی هوش مصنوعی ایران چیست؟
سرخط خبرها

مخالفت وزارت ارتباطات با دستورالعمل توزیع آنلاین دارو

  • کد خبر: ۲۲۰۶۹۰
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
مخالفت وزارت ارتباطات با دستورالعمل توزیع آنلاین دارو
وزارت ارتباطات با دستورالعمل وزارت بهداشت برای توزیع آنلاین دارو که در آن قدرت زیادی به سازمان غذا و دارو داده شده بود، مخالفت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس تکلیف هیئت وزیران، وزارت بهداشت باید با همکاری وزارت ارتباطات، وزارت اقتصاد و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، دستورالعمل توزیع آنلاین دارو از طریق پلتفرم‌ها را تدوین می‌کرد. این وزارتخانه اسفندماه ۱۴۰۲، پس از حدود یک سال و نیم تأخیر، این دستورالعمل را ابلاغ کرد، اما اکنون وزارت ارتباطات با این دستورالعمل مخالفت کرده است.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، در نامه‌ای به «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، نوشته است: «در متن مذکور به ملاحظات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخش خصوصی این حوزه توجه نشده است و پیش‌ازاین نیز پیش‌نویسی با مشارکت آن وزارتخانه و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آماده و برای جنابعالی ارسال شده بود که مغایر با متن منتشرشده است و متن ارسال‌شده مورد تأیید این وزارتخانه نیست.»

زارع‌پور پیشنهاد کرده است با توجه به عضویت مجموعه‌های مسئول تدوین این دستورالعمل در کارگروه اقتصاد دیجیتال، دستورالعمل پیش از ابلاغ در این کارگروه بررسی شود.

براساس دستورالعملی که سازمان غذا و دارو، زیرمجموعه وزارت بهداشت، ابلاغ کرده است، پلتفرم‌ها باید به سامانه توزیع دارو این سازمان متصل شوند و کاربران تنها می‌توانند از طریق پنجربه ملی خدمات هوشمند یا این سامانه، به‌شکل آنلاین دارو بخرند. این دستورالعمل عملاً قدرت پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو را سلب می‌کند. کسب‌وکار‌های بخش خصوصی نیز پس از ابلاغ دستورالعمل، با آن مخالفت کردند. شنیده‌ها از وزارت اقتصاد نیز حاکی از آن است که این وزارتخانه با دستورالعمل سازمان غذا و دارو مخالف است و برای تصویب دستورالعملی جدید تلاش می‌کند.

گفتنی است مدت‌ها پیش از ابلاغ این دستورالعمل، سازمان غذا و دارو بار‌ها در چند مقطع با توزیع آنلاین دارو مخالفت کرده بود. این درحالی بود که به شرکت بیمه دی به‌شکل انحصاری، مجوز توزیع آنلاین دارو داده شده بود. این انحصار، اعتراض مجلس و معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری را در پی داشت.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->