حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۵ مرداد ۱۴۰۳) گفت‌وگوی بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه اردوغان: مدعیان حقوق بشر برای تشویق هیتلر زمانه ذره‌ای خجالت نمی‌کشند ادعای عجیب ترامپ: پیروز نشوم جنگ جهانی سوم راه می‌افتد ادعای نتانیاهو درباره ادامه حملات به غزه و پیشرفت در مذاکرات ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم حمایت مجدد آمریکا از جنایات اسرائیل در غزه | انگلیس: تمام گذرگاه‌های غزه باید باز شود (۵ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است تغییر در ساعت کاری مراکز دولتی سراسر کشور در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تغییر در ساعت کاری ادارات زاهدان و سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کاری ادارات سمنان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش یافت واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران آوارگی اجباری ۹۰ درصد ساکنان نوار غزه تغییر ساعت کاری ادارات تهران در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است | زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند مجلس روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۹ مرداد ۱۴۰۳) جلسه علنی ندارد تحویل خودرو‌های عملیاتی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان رضوی با حضور وزیر کشور آیت‌الله علم‌الهدی: ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است | ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه اوباما هم به جمع حامیان هریس پیوست تصاویری از زد و خورد شدید در پارلمان ترکیه+ فیلم پزشکیان: الان زمان شعار دادن نیست
سرخط خبرها

اسرائیل برای حمله به رفح از خان‌ یونس عقب‌نشینی کرده است

  • کد خبر: ۲۲۰۷۲۹
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
اسرائیل برای حمله به رفح از خان‌ یونس عقب‌نشینی کرده است
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب مدعی شد که نیروهای نظامی این رژیم برای حمله به رفح از خان‌ یونس واقع در جنوب غزه عقب‌نشینی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از یوآو گالانت گزارش داد، عقب نشینی نیرو‌های اسرائیلی از خان یونس با هدف آمادگی برای ماموریت آتی در منطقه رفح در جنوب غزه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد: به وضعیتی خواهیم رسید که دیگر حماس کنترل نوار غزه را در اختیار نخواهد داشت و به صورت یک نهاد نظامی که خطری برای شهروندان ما باشد، فعالیت نخواهد کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گزارش داد که لشگر ۹۸ ارتش این رژیم پس از پایان عملیات خود از منطقه خان یونس عقب نشینی کرد.

براساس اعلام این رسانه، عقب نشینی لشکر ۹۸ از خان یونس در چارچوب آمادگی برای عملیات زمینی در منطقه رفح است.

رادیو رژیم صهیونیستی، افزود: تیپ «ناحال» و لشکر ۱۶۲ ارتش اسرائیل با هدف جلوگیری از بازگشت فلسطینی‌ها (از جنوب نوار غزه) به شمال نوار غزه در داخل این منطقه باقی مانده است.

در عین حال، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفته‌های آینده هوایی خواهد بود و در صورت لزوم حمله زمینی نیز انجام خواهد شد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند: برآورد ارتش این بود که نبرد خان یونس فقط ۲ ماه زمان ببرد، اما پس از چهار ماه به پایان رسید.

طبق گزارش این رسانه‌ها، اشتباه در ارزیابی ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد خان یونس به دلیل مشکلات و دشواری در این جبهه بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->