اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مالک کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط سپاه پاسداران کیست؟ (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۵۶۲
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
مالک کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط سپاه پاسداران کیست؟ (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)
امروز صبح یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد، اما مالک این کشتی چه کسی است؟

به گزارش شهرآرانیوز، امروز صبح کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد که ایال اوفر مالکیت آن را دارد. او در سال ۱۹۵۰ در حیفا متولد و بنیانگذار و رئیس شرکت کشتیرانی زودیاک، یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی در جهان است. همچنین سهام قابل توجهی در شرکت‌های مختلف، از جمله OCMS انرژی و سهام خصوصی میلستون دارد.

ایال در رشته بازرگانی از دانشگاه تل‌آویو لیسانس گرفت و سپس به شرکت خانوادگی پیوست و در سال ۱۹۷۹ پس از مرگ پدرش، مدیر عامل شرکت کشتیرانی اسکور شد.

اوفر پس از فروش شرکت اسکور در سال ۱۹۹۹، شرکت کشتیرانی زودیاک را تأسیس و به سرعت رشد کرد که پس از مدتی به یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی در جهان تبدیل شد این شرکت طیف گسترده‌ای از کشتی‌ها را شامل تانکر، کشتی باری و کشتی فله‌بر اداره می‌کند.

ایال یکی از ثروتمندترین افراد اسرائیل به شمار می‌آید و ثروتی نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار دارد و در فهرست ثروتمندترین افراد جهان که توسط مجله فوربس منتشر می‌شود، نیز قرار دارد.

اوفر در موناکو زندگی می‌کند و یکی از حامیان قدرتمند اسرائیل به شمار می‌آید حتی به برخی از خیریه‌های اسرائیلی هم کمک مالی کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->