سرخط خبرها

ادامه داستان مالک درفصل چهارم زخم کاری

  • کد خبر: ۲۲۷۲۲۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
ادامه داستان مالک درفصل چهارم زخم کاری
فصل چهارم سریال پربیننده «زخم کاری» در حالی در دست تولید است که قصه مالک در آن ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز فصل سوم سریال «زخم کاری» آغاز نشده که شنیده می‌شود مهدویان می‌خواهد فصل چهارم را تولید کند. این سریال در فصل اول مخاطبان زیادی داشت، اما فصل دوم آن به نسبت فصل اول مخاطبانش را راضی نکرد. حالا خیلی‌ها منتظر هستند که با بازگشت جواد عزتی در نقش اول این سریال با نام مالک مالکی شاهد جذابیت گمشده «زخم کاری» باشند.

این درحالی است که گفته می‌شود داستان مالک در فصل چهارم ادامه خواهد داشت. درحالیکه به نظر می‌رسد داستان «زخم کاری» در فصل چهارم به پایان برسد باید دید با حضور مالک در فصل آخر، این سریال مطلوب نظر مخاطبان خواهد شد یا نه؟!  

زمان پخش فصل سوم زخم کاری

فصل سوم این سریال تابستان امسال و پس از پایان پخش مجموعه «قطب شمال» آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل پاییز ادامه داشته باشد هم‌زمان فیلم‌برداری فصل چهارم این مجموعه هم آغاز شده است. 

بازیگران جدید زخم کای

بازیگران جدیدی همچون مهدی سلطانی، فاطمه مسعودی‌فر به فصل سوم زخم کاری اضافه می‌شوند. فصل اول این سریال بر اساس اقتباس رمان «بیست زخم‌کاری» محمود حسینی‌زاد از نویسندگان ایرانی است.

 سریالی که ابتدا قرار بود نهایت در ۱۵ قسمت ساخته شود. اما مهدویان تصمیم گرفت داستان این سریال را به فصل دوم و در نهایت به فصل سوم برساند و زمزمه‌های فصل چهارم هم شنیده شده است.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->