افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک

  • کد خبر: ۲۲۷۵۱۵
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کشف و انهدام  کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک
یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی با بیان اینکه  یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد تصریح کرد: مبارزه همه‌جانبه با سازندگان و توزیع‌کنندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در اولویت کاری فرماندهی انتظامی اندیمشک قرار گرفته است، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی چمگلک در این راستا با پشتیبانی عملیاتی سایر واحد‌های پلیس با رصد، اشراف و مراقبت موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان شدند که به کارگاه بزرگ ساخت، تهیه و فروش انواع سلاح و مهمات تبدیل شده بود.

سرهنگ علیرضا میررضایی ادامه داد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی پس از محاصره کامل محل، نسبت به دستگیری متهم اقدام و از این کارگاه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری جنگی، یک قطعه دستگاه ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۱۵۰ فشنگ شکاری، ۲ عدد فشنگ جنگی مربوط به ژ ۳ و کلت، یک عدد نارنجک دستی جنگی، ۲ خشاب کلت کمری و ۱۳۰ عدد چاشنی فشنگ شکاری در این کارگاه کشف و ضبط شد.



وی افزود: مقادیر قابل‌توجهی قطعات سلاح، باروت و خرج ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۴۰ دستگاه موبایل مسروقه، ۲ عدد سیلندر خودروی مسروقه و ۲ پلاک جعلی دست‌نویس خودرو نیز از دیگر کشفیات در این کارگاه بودند.

سرهنگ میررضایی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد مخدر و سارقان گفت: یگان‌های پلیس اندیمشک همچنین در چند نوبت نسبت به شناسایی و دستگیری ۲ خرده‌فروش مواد مخدر که در مغازه و به‌صورت پیک موتوری مواد مخدر عرضه می‌کردند، اقدام کردند.

وی اضافه کرد: یک کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مغازه متهمان کشف شد و در ادامه هفت نفر از محکومان فراری که حکم جلب آنها توسط دستگاه قضایی صادر شده بود، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اعلام کرد: یگان‌های مختلف پلیس اندیمشک همچنین موفق به توقیف هشت دستگاه وسیله نقلیه متخلف، دستگیری یک سارق احشام، کشف ۱۳ رأس احشام مسروقه و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز شدند.

وی افزود: پنج هزار بوته کاشت خشخاش نیز در یکی از مناطق بخش الوار گرمسیری این شهرستان کشف و معدوم شدند.

سرهنگ میررضایی خاطرنشان کرد: این متهمان با دستور مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند و روند رسیدگی قضایی آنها آغاز شده است.
منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->