حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا زمان و محل حضور سعید جلیلی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات بهادری جهرمی پاسخ روحانی را داد | خودتان را به فراموشی نزنید گانتس: نمی‌توان حماس را نابود کرد عیدی دولت به بازنشستگان در تیر ماه ۱۴۰۳ رئیس اسبق شاباک: نتانیاهو ما را به سمت پایان صهیونیسم می‌برد سازمان ملل درباره تشدید تنش میان اسرائیل و حزب الله هشدار داد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۵۰ فرد و نهاد به بهانه ارتباط با نیرو‌های مسلح ایران (۵ تیر ۱۴۰۳) پسر حمید نوری به اشتباه قاضی‌زاده هاشمی واکنش نشان داد (۵ تیرماه ۱۴۰۳) واکنش هنیه به شهادت خواهرش در جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها میراحمدی: درباره ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات صحبتی نکرده‌ام
سرخط خبرها

ریشی سوناک: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند

  • کد خبر: ۲۲۷۷۴۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
ریشی سوناک: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند
نخست‌وزیر انگلیس با بیان اینکه انتخابات بعدی انتخابی «بین آینده و گذشته» خواهد بود از اینکه چگونه پنج سال آینده می‌تواند خطرناک‌ترین سال‌هایی باشد که بریتانیا در تاریخ خود با آن مواجه شده است، گفت و تاکید کرد: خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند واقعی است.

به گزارش شهرآرانیوز، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه با بیان اینکه انتخابات بعدی انتخابی «بین آینده و گذشته» خواهد بود از اینکه چگونه پنج سال آینده می‌تواند خطرناک‌ترین سال‌هایی باشد که بریتانیا در تاریخ خود با آن مواجه شده است، گفت و تاکید کرد:خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند واقعی است.

نخست‌وزیر انگلیس کشور‌های روسیه، ایران، کره شمالی و چین را «مستبد» خواند و مدعی شد آنها «با یکدیگر همکاری می‌کنند تا ما و ارزش‌های ما را تضعیف کنند».

او در ادامه گفت: جنگ به اروپا بازگشته است و متحدان ناتو ما هشدار داده‌اند که اگر پوتین در اوکراین موفق شود، ممکن است آنها نفرات بعدی باشند. پوتین جهان را در آستانه تشدید تنش هسته‌ای قرار داده است.

سوناک با اشاره به «جنگ فرهنگی علیه غرب» نیز گفت: برخی از ارزش‌های لیبرال دموکراتیک ما در مورد آزادی بیان، حق اعتراض، ارعاب، تهدید و حمله به دیگران، خواندن شعار‌های یهودی‌ستیزانه در خیابان‌ها و دانشگاه‌های ما و استفاده از شرارت‌های یهودی‌ستیزی یا نفرت ضد مسلمانان در یک تلاش ایدئولوژیک تفرقه‌انگیز برای مقابله با بریتانیا سوءاستفاده می‌کنند. گروه‌های پرحاشیه و تهاجمی سعی در تحمیل دیدگاه‌های خود بر ما دارند. آنها سعی می‌کنند باور کردن چیز‌های متفاوت را از نظر اخلاقی غیرقابل قبول جلوه دهند و اعتماد و غرور مردم را به تاریخ و هویت خودمان تضعیف کنند.

او تاکید کرد: افراط گرایان از درگیری‌های جهانی برای تقسیم بریتانیا سوء‌استفاده می‌کنند.

سوناک گفت: حزب کارگر برنامه‌ای برای حفاظت از مرزها، امنیت و اقتصاد بریتانیا ندارد. ما تصمیمات سختی گرفته‌ایم تا بریتانیا را در مسیر درست بازگردانیم. من ادعا‌های حزب کارگر و درخواست آن برای تغییر دولت را رد می‌کنم. حزب کارگر می‌خواهد انگلیس از ناتو خارج شود و بریتانیا را در معرض خطر قرار می‌دهد. حفظ امنیت بریتانیا یک اولویت است و ما به همین دلیل هزینه‌های دفاعی را افزایش داده‌ایم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->