علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند
سرخط خبرها

درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۸۵۷۰
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس
مدیریت باشگاه پرسپولیس با پیغام های زیادی از سوی کاپیتان های تیمش مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تغییر مالکیت باشگاه پرسپولیس باعث شد که اعضای این تیم برای دریافت مطالبات عقب افتاده خود حسابی امیدوار باشند، اما در این یک ماه فقط ۱۰ درصد از قرارداد آنها پرداخت شده و دریافتی شان در این فصل هنوز به ۵۰ درصد هم نرسیده است.

در همین راستا بازیکنان پرسپولیس نزد کاپیتان های تیم و افشین پیروانی رفته و گلایه های خود را مطرح کرده‌اند.

کاپیتان های پرسپولیس در تماس های مختلف با درویش از وی خواسته اند به مشکلات مالی اعضای تیم رسیدگی کند تا آنها بدون دغدغه بازی های باقی مانده را پشت سر بگذارند.

ناگفته نماند که سرخپوشان تاکید داشته اند تا زمانی که مطالبات فصل قبل و این فصل شان را دریافت نکنند قراردادشان را تمدید نخواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->