ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد

  • کد خبر: ۲۲۸۵۹۲
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد
استاندار خراسان‌رضوی گفت: امدادرسانی و رفع موانع آب‌گرفتگی و عملیات پیشگیرانه باید در اولویت استان باشد و عوامل بروز خسارات در وضعیت عادی قطعاً بررسی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در یکصد‌و‌شانزدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، با اشاره به جاری‌شدن سیل در استان و خساراتی که در مشهد و شهرستان‌های استان به وجود آمد، تصریح کرد: بر اساس گزارش هواشناسی، بارش‌های اخیر و پیشِ رو در استان طی پنجاه سال گذشته و در یک زمان کوتاه بی‌سابقه بوده و طبیعی است که امکانات و زیرساخت‌های ما را دچار چالش کند.

وی گفت: مهم این است که به‌سرعت مدیریت کنیم و رسیدگی به حادثه و آسیب‌دیدگان ناشی از حادثه را به‌سرعت و با همه ظرفیت‌ها و امکانات انجام دهیم. در وضعیت عادی، اقدامات جبرانی مربوط به زیرساخت‌ها دارای اهمیت است، اما تأکید داریم اقدامات پیشگیرانه انجام شده و امدادرسانی به‌سرعت انجام شود.

وی یادآور شد: در ستاد بحران با حضور وزیر، ابلاغ کردم که همه دستگاه‌ها موظف هستند در هر نقطه‌ای، برای رفع هر مانعی که سیلاب را تشدید می‌کند، بدون توجه به اینکه مربوط به کدام دستگاه است، به‌سرعت اقدام کنند.

استاندار افزود: پیش‌بینی می‌شود در دو روز آینده هم این اتفاقات پابرجا باشد. هواشناسی اعلام کرد ممکن است وضعیت آب‌وهو‌ا و تراکم‌های آن عوض شود. همه عوامل تغییرپذیر هستند؛ مهم این است که ما آماده باشیم و آسیب‌ها را به‌سرعت کاهش دهیم.

نظری یادآور شد: طبیعی است که در این وضعیت، کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما باید نگاه مثبت داشته باشیم و امیدبخشی کنیم و بعد از عادی‌شدن شرایط، با بحث‌های کارشناسی برای رفع علت‌ها اقدام کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->