رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۹۱۰۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در حادثه بالگرد از لغو مراسم اختتامیه این رویداد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد توضیح داد: بر اساس تصمیماتی که در ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرفته شده، مراسم اختتامیه این رویداد در روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: واقعاً نظاره گر فاجعه‌ای هستم که از شب گذشته تا به امروز باعث شد یک لحظه خوابم نبرد. حتی به حرم امام رضا (ع) رفتم و مانند مردم عزیز کشورم از این امام عزیز خواستم تا ماجرا ختم به خیر شود که متأسفانه نشد.

این بازیگر در پایان بیان کرد: به سهم خودم به همه ملت ایران و مقام معظم رهبری این ضایعه ناگوار را تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده سید بزرگوار حجت الاسلام رئیسی آرزوی صبوری می‌کنم. در حال حاضر اصلاً چیزی نمی‌توانم بگویم و برای همه بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم که داغ بزرگی را تحمل می‌کنند.

اختتامیه جشنواره امام رضا (ع)  قرار بود امروز، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در مشهد برگزار شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->