محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد

  • کد خبر: ۲۲۹۳۹۴
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد
بر اثر سانحه هوایی رئیس‌جمهور ایران و همراهانش، ضمن عرض تسلیت مقامات تاجیکستان، طی ۲ روز پخش موسیقی و برنامه‌های شاد در رادیو و تلویزیون‌های این کشور ممنوع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمیته رادیو و تلویزیون تاجیکستان در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانشان در سانحه هوایی، پخش موسیقی و برنامه‌های شاد در رادیو و تلویزیون‌های این کشور را ممنوع کرد.

«نورالدین سعید» رئیس کمیته رادیو و تلویزیون تاجیکستان با اعلام این مطلب گفت: به تمام رادیو و تلویزیون‌های دولتی این کشور دستور داده شد که از پخش موسیقی و برنامه‌های شاد طی دو روز خودداری کنند.

بنابر سخنان وی، این تصمیم به نشانه احترام به «رئیسی» و همراهانشان و هم‌دردی و تسلیت دولت و مردم تاجیکستان به مردم دوست و هم‌فرهنگ ایران گرفته شده است.

شایان ذکر است که مقامات تاجیکستان طی پیامی به همتایان خود و با مردم ایران همدردی کردند.

«رستم امامعلی» رئیس مجلس ملی مجلس عالی تاجیکستان، شهردار دوشنبه در پی شهادت «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان ایشان به «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت ارسال کرد.

در این پیام آمده است:

عالی‌جناب

خبر سقوط بالگرد و جان باختن سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان موجب اندوه عمیق ما شد.

در ارتباط با این فاجعه سنگین، از طرف خود و نمایندگان مجلس عالی تاجیکستان، مراتب همدردی عمیق و صمیمانه خود را به شما و مردم برادر ایران عرض کرده و برای همه بستگان و خویشاوندان شهدا صبر جمیل خواهانم.

همچنین «دلیر جمعه» وزیر انرژی و منابع آب و «ذوالفقار گل‌احمدزاده» رئیس کمیته امور جوانان و ورزش تاجیکستان در پیام‌های جداگانه شهادت مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران بر اثر سقوط بالگرد را تسلیت گرفتند.

در پیام وزیر انرژی و منابع آب جمهوری تاجیکستان به «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیروی ایران آمده است: از خبر غم‌انگیز درگذشت سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیات همراه بر اثر سقوط بالگرد به شدت متاثر شدیم.

در رابطه با این حادثه سنگین با شما و از طریق شما به تمامی مردم دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران، خویشان و بستگان شهدا، صمیمانه همدردی و تسلیت عرض نموده، غم‌شریک شما بوده و از خداوند متعال صبر را مسئلت می‌نماییم.

تسلیت صمیمانه ما را پذیرا باشید.

رئیس کمیته امور جوانان و ورزش جمهوری تاجیکستان در پیام خود ابراز کرده است که مردم تاجیکستان از درگذشت دلخراش سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه بسیار اندوهگین شدند.

در دوران ریاست جمهوری ایشان روابط دوستانه بین تاجیکستان و ایران احیا شد و دوستی و برادری بین ملت‌های هم تبار، هم‌زبان، هم‌دین و هم‌فرهنگ ما توسعه یافت.

در این راستا، مراتب تسلیت ریاست کمیته جوانان و ورزش جمهوری تاجیکستان و همه جوانان و ورزشکاران تاجیکستان را به خانواده شهدا و همه مردم هم تبار و هم زبان ابراز می‌داریم.

روح درگذشتگان شاد و جایشان در بهشت باد

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->