آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۲۹۴۱۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
  • ۱
روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟
درحالی که ۳ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده، اما روشن نیست که روزبه چشمی در استقلال به بازی ادامه خواهد داد یا اینکه از این تیم جدا خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزبه چشمی با استقلال وضعیت مشخصی ندارد و احتمال دارد فصل بعد در این تیم بازی نکند. چشمی از دو تیم خارجی پیشنهاد دریافت کرده است. یکی از پیشنهاد‌های بازیکن استقلال از باشگاه‌های هندی است که از لحاظ مالی سود خوبی را برای این بازیکن به همراه خواهد داشت.  

گفته می‌شود یک باشگاه قطری نیز خواهان جذب این بازیکن است و احتمال دارد چشمی بار دیگر در کشوری به فوتبال ادامه دهد که یک فصل و نیم سابقه بازی در لیگ ستاره گان را دارد.

البته به تازگی از زبان چشمی گفته شده قصد دارد به فوتبال در استقلال ادامه دهد، اما هیچ بعید نیست این بازیکن بعد از پایان فصل راهی دیگر کشور‌های همسایه شود و فوتبال خود را در جایی غیر از استقلال ادامه دهد.

چشمی بعد از گلزنی د رجام جهانی فوتبال و به جا گذاشتن عملکرد درخشان در ترکیب تیم ملی فوتبال مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفته است. او در جام ملت‌های فوتبال آسیا نیز وضعیت مطلوبی از لحاظ بازی داشت و نشان داد شرایط خوب خود را در سن بالا نیز قادر است حفظ کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
خیلی استقلال دوست دارم میخام با استقلال پاس کاری کنم برای همیشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->