لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد
سرخط خبرها

اردوغان: ایتالیا نیز مانند اسپانیا، فلسطین را به رسمیت بشناسد

  • کد خبر: ۲۳۱۰۶۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
اردوغان: ایتالیا نیز مانند اسپانیا، فلسطین را به رسمیت بشناسد
رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که ایتالیا نیز مانند اسپانیا، ایرلند و نروژ در طرف درست تاریخ ایستاده و دولت فلسطینی را به رسمیت بشناسد.

به گزارش شهرآرانیوز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با "جورجیا ملونی" نخست وزیر ایتالیا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، بر افزایش فشار‌ها به مقامات رژیم صهیونیستی برای توقف حملات وحشیانه و تمکین به حقوق بین الملل تاکید کرد.

وی افزود: اولویت ترکیه علاوه بر تضمین آتش بس دائمی فوری در غزه، آزادی اسرا و بازداشت شدگان و ارسال بی وقفه کمک‌های بشردوستانه به غزه است.

رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که ایتالیا نیز مانند اسپانیا، ایرلند و نروژ در طرف درست تاریخ ایستاده و دولت فلسطینی را به رسمیت بشناسد.

اردوغان امروز چهارشنبه در نشست حزبی پارلمان نیز با بیان اینکه بیش از سه چهارم از ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل، فلسطین را به عنوان یک کشور می‌پذیرند، اظهار داشت: تصمیم مشترک ۱۴۷ کشور را نمی‌توان به اختیار ۵ کشور واگذار کرد. ۱۴۷ بزرگتر از پنج است.

رئیس جمهور ترکیه افزود: پیش از آنکه نتانیاهو و شبکه جنایی او کاملاً از کنترل خارج شود، فوراً باید با اتحاد بشری جلوی این نسل‌کشی و وحشیگری گرفته شود. جوانان شروع کرده‌اند به اینکه ببینند صهیونیسم چه انحرافی بدون قاعده است. امیدوارم این انقلاب، جهانی عاری از انحراف صهیونیستی را تشکیل دهد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->