کم آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشار قوی برق در طرقبه شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور| ۲۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد

  • کد خبر: ۲۳۱۰۸۱
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور| ۲۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر و کشف بیش از ۲۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

به گرارش شهرآرانیوز، سردار ایرج کاکاوند در این‌باره گفت: برابر تاکید فرمانده کل انتظامی مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در سال جاری، مبارزه قاطع و همه جانبه با باند‌ها و گروه‌های مسلحانه حمل و قاچاق مواد مخدر به ویژه در حوزه شرق، جنوب شرق و کویر مرکزی قرار گرفت.

وی به تشریح جزئیات دستگیری عنصر اصلی و شرور مسلح، مرتبطین و نیز انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: با راهبری و اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و دستگیری یکی از عناصر اصلی و شرور مسلح که با ارتباط گیری با کارتل‌های قاچاق موادمخدر در خارج از کشور و راه‌اندازی شبکه‌ای منسجم و اجیر کردن افراد مسلح در حاشیه نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان، اقدام به قاچاق محموله‌های عمده مواد مخدر از کشور پاکستان و افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور کرده بود، در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا همچنین افزود: سرانجام پس از ماه‌ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و طی سه مرحله عملیات ضربتی، این فرد شرور و تمام اعضای شبکه‌اش دستگیر و از این باند، دو تن و ۲۲۵ کیلوگرم تریاک و ۸۶ کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح، ۳۵۰ عدد فشنگ و جعبه نوار مربوطه کشف شد. همچنین چهار دستگاه خودرو نیز از آنان کشف و توقیف توقیف شد.

کاکاوند بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور تأکید و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با فرا گرفتن آموزش‌های خاص اطلاعاتی و عملیاتی از آمادگی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند و با حضور مقتدرانه خود در مناطق هدف، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مسلح و عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر و روانگردان را نخواهند داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->