سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو
سرخط خبرها

مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد

  • کد خبر: ۲۳۱۱۷۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
طبق اعلام روزنامه اکیپ باشگاه الاتحاد برای انتخاب سرمربی جدیدش مورینیو را در اولویت قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، الاتحاد یک فصل ناامید کننده را در لیگ عربستان تجربه کرد. مدافع عنوان قهرمانی باوجود جذب بازیکنانی مثل کریم بنزما، فابینیو و انگولو کانته نمایش ناامید کننده‌ای داشت و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.

الاتحاد در فصلی که گذشت نونو سانتو و گایاردو را روی نیمکت خود تجربه کرد، اما هر دو مربی به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شدند.

این تیمی قدیمی و پرطرفدار لیگ عربستان به دنبال تغییرات بزرگ و گسترده در تابستان است و در گام نخست قصد دارد که یک مربی بزرگ را انتخاب کند.

روزنامه اکیپ از سه گزینه اصلی نیمکت الاتحاد سخن به میان آورد و نوشت: ژوزه مورینیو در راس گزینه‌های مورد علاقه الاتحاد است و باشگاه عربستانی سخت در تلاش است تا این سرمربی باتجربه و سرشناس پرتغالی را جذب کند.

طبق اعلام روزنامه اکیپ ماسیمیلیانو آلگری و برونو ژنسیو پرتغالی دو گزینه دیگر برای هدایت الاتحاد هستند و باشگاه عربستانی از بین این سه گزینه دست به انتخاب خواهد زد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->