خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انهدام شبکه تولید محتواهای مبتذل مدلینگ به سردستگی ۲ زن جوان

  • کد خبر: ۲۳۱۲۶۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
انهدام شبکه تولید محتواهای مبتذل مدلینگ به سردستگی ۲ زن جوان
رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی و انهدام شبکه سازمان یافته ۱۳ نفره تولید و انتشاردهندگان محتوای مبتذل مدلینگ در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حیدر سوسنی با تأکید بر برخورد با افراد هنجارشکن در بخش‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، و اجتماعی اظهار کرد: تیم‌های تخصصی فتا به‌صورت شبانه‌روزی تمام فضا‌های مجازی را رصد می‌کنند و افراد هنجارشکن را شناسایی و محتوای آنان را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی از شناسایی شبکه تولید و انتشار محتوا‌های مبتذل مدلینگ در بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش و رصد شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا استان بوشهر شبکه سازمان یافته ۱۳ نفره که در قالب مدلینگ اقدام به تولید و انتشار محتوا‌های مبتذل در بستر اینستاگرام می‌کرد با هماهنگی مراجع قضایی توسط پلیس فتا استان شناسایی و بر حسب وضعیت جرم ارتکابی، احضار و یا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه دو خانم جوان سردسته این شبکه مجرمانه فعالیت می‌کردند، گفت: آنان در قالب مدلینگ برای تبلیغ و جذب مشتری به سفارش ۶ آرایشگاه در سطح استان و یکی از استان‌های مجاور با همکاری یک عکاس حرفه‌ای، اقدام به تولید محتوا‌های مبتذل کرده و با مشارکت چند ادمین صفحات اینستاگرامی دارای تعداد دنبال کننده بالا با هدف کسب درآمد، در فضای مجازی انتشار گسترده می‌داد که در رصد و پایش افسران سایبری پلیس فتا استان قرار گرفته و شناسایی شدند.

سردار سوسنی برخورد با شبکه تولید و انتشار محتوا‌های مبتذل را از خواسته‌های مردم دانست و بیان کرد: بر اساس مطالبات مردمی که خواستار برخورد با شبکه و باند‌های سازمان یافته مجرمانه و تقویت سالم‌سازی فضای مجازی هستند، پس از حذف تمامی محتوا‌های مجرمانه غیراخلاقی از صفحات مذکور یا مسدودسازی تعدادی از آنها و انجام تحقیقات تکمیلی از متهمین خصوصاً اعضای سردسته این شبکه، پرونده به مراجع ذیصلاح قضایی برای سیر مراحل نهایی قانونی و تصمیم‌گیری ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن قدردانی از کاربرانی که با رعایت قوانین و ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی جامعه، در فضای مجازی فعالیت می‌کنند تأکید کرد: پیرو مطالبات مردمی و در راستای اجرای قوانین و حسب وظایف ذاتی تخصصی، رصد و پایش هدفمند پلیس فتا برای مقابله با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته مجرمانه با هدف سالم‌سازی این عرصه با همکاری شهروندان و دستگاه‌های مسئول تداوم دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->