ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک»

  • کد خبر: ۲۳۱۶۲۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک»
دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» با بازی ماهرشالا علی و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ ساخته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال است. اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، مانوئل گارسیا رولفو و روپرت فرند پیش از این برای این فیلم انتخاب شده‌اند.

گرت ادواردز کارگردانی این فیلم را که هنوز عنوانی ندارد، برعهده خواهد داشت. دیوید کوپ فیلمنامه نویس اصلی «پارک ژوراسیک» فیلمنامه این فیلم را نوشته و یونیورسال قصد دارد این اکشن ماجراجویی را ۲ جولای ۲۰۲۵ در سینما‌ها اکران کند.

هنوز از جزییات داستان چیزی فاش نشده، اما انتظار می‌رود این قسمت جدید سرآغاز سه‌گانه جدیدی پس از سه فیلم «پارک ژوراسیک» و سه فیلم «دنیای ژوراسیک» باشد. سال ۲۰۲۲، «ژوراسیک جهان سلطه» پرونده سه‌گانه دنباله فیلم اصلی را با فروش یک میلیارد دلاری در سطح جهانی بست.

از زمانی که استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۴ «پارک ژوراسیک» اصلی را ساخت، این مجموعه درباره حیوانات ماقبل تاریخ به یکی از بزرگترین دارایی‌های یونیورسال در ۳۰ سال گذشته تبدیل شده است. «ژوراسیک» فراتر از موفقیت در گیشه‌های جهانی، الهام‌بخش پارک‌های موضوعی و اسباب‌بازی‌های فراوان شده است.

اسپیلبرگ ارتباط خود را با این مجموعه قطع نکرده و با کمپانی خودش «امبلین انترتینمنت» تولیدکننده فیلم خواهد بود.

ماهرشالا علی برای فیلم‌های «مهتاب» و «کتاب سبز» ۲ بار برنده اسکار شده است. او به تازگی بازیگر فیلم مهیج آخرالزمانی نتفلیکس با عنوان «جهان را پشت سر بگذار» در کنار جولیا رابرتز و ایتن هاوک بود و صداپیشگی شخصیتی از مجموعه فیلم‌های انیمیشنی «اسپایدر-ورس» سونی را بر عهده داشت. وی در عرصه تلویزیون هم فعال است و با «رامی»، «کارآگاه واقعی» در شبکه اچ‌بی‌او و «خانه پوشالی» نتفلیکس شناخته می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->