آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درویش مخالف ماندن گولسیانی!

  • کد خبر: ۲۳۱۹۴۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
درویش مخالف ماندن گولسیانی!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مخالف ماندن مدافع گرجستانی تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چندان موافق ماندن گئورگی گولسیانی در تیمش نیست و به همین خاطر تا الان با این بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای نداشته است.

مسئله‌ای که خود این بازیکن هم به آن اذعان داشته است. دلیل مخالفت درویش با ماندن گولسیانی بحث قرارداد سنگین او بوده و مسئله فنی نیست. درویش در تابستان گذشته هم از یحیی خواست با جذب کنعانی زادگان قید گولسیانی را بزند تا بتوانند با قیمت دلاری سنگین او مهاجم بهتری جذب کنند که یحیی به شدت مخالفت کرد و قرارداد گولسیانی تمدید شد. در حال حاضر هم درویش این پیشنهاد را به اوسمار داده و خواستار این شده که به جای گولسیانی مدافع داخلی جوان جذب کنند تا بلکه برای جذب مهاجم بهتر پول بیشتری داشته باشند.

 اوسمار چندان از این تصمیم درویش استقبال نکرده و در صورت رفتن این مربی از پرسپولیس ممکن است گولسیانی فصل آینده را در تیم دیگری توپ بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->