شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تصویربرداری «زخم کاری ۳» در آلمان

  • کد خبر: ۲۳۱۹۵۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
تصویربرداری «زخم کاری ۳» در آلمان
بخشی از فیلمبرداری فصل سوم سریال «زخم کاری» در آلمان انجام می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل سوم سریال «زخم‌کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که همچنان در تهران در حال فیلمبرداری برای پخش در پلتفرم فیلیمو است.

در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم بود و چهره‌های تازه‌ای پا به سریال خواهند گذاشت.

طبق شنیده‌ها بخش‌هایی از فصل سوم این سریال که در ژانر اجتماعی و رازآلود است به مدت ۱۰ روز در استانبول فیلمبرداری شده است و مابقی سریال در صورت اخذ ویزای عوامل در آلمان مقابل دوربین خواهد رفت.

سریال «زخم کاری» برگرفته شده از رمان بیست زخم کاری با نوشته محمود حسینی‌زاد و مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. فصل اول زخم کاری در سال ۱۴۰۰ و فصل دوم آن در سال ۱۴۰۲ ساخته و پخش شد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و... بازیگران نقش اصلی فصل دوم سریال زخم‌کاری بودند که توسلی در فصل دوم حضور نداشت و حضور جواد عزتی هم کمرنگ بود.

«زخم کاری» به احتمال زیاد از اواخر خرداد و اوایل تیر پخش خواهد شد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->