فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی

  • کد خبر: ۲۳۱۹۷۳
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی
مدیر جوانی جمعیت، سلامت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای ارائه خدمات طب سنتی به عموم مردم در مراکز بهداشتی شناسنامه سلامت طب ایرانی مراجعان تکمیل و آموزش‌های فردی و گروهی به کلیه گیرندگان خدمت ارائه میشود که سالمندان نیز از این خدمات بهره‌مند میشوند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد احمدیان، با اشاره به اینکه برنامه ادغام خدمات طب ایرانی در نظام سلامت در اواخر سال ۱۴۰۱ به ۱۵ دانشگاه از جمله دانشگاه مشهد ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: در این برنامه در فاز اول ترویج سبک زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی برای گروه هدف بالای ۶ سال به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: علاوه براین آموزش کادر بهداشت از جمله بهورز، مراقب سلامت، کارشناسان ستادی و پزشک در نیمه اول سال ۱۴۰۲ و ارائه خدمت به گروه از بهمن ۱۴۰۲ تا کنون ادامه دارد.

مدیر جوانی جمعیت، سلامت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این برنامه ضمن تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی آموزش فردی و گروهی نیز به کلیه گیرندگان خدمت ارایه می‌شود، گفت: براساس رنج سنی و نیاز بدنی، نکاتی در خصوص تغذیه سالم، سبک زندگی ارایه می‌شود تا افراد به خصوص سالمندان بتوانند از زندگی سالمی برخوردار شوند.

احمدیان در نهایت گفت: ارائه آموزه‌های طب ایرانی برای گروه هدف بالای ۶ سال به منظور اصلاح مزاج و سبک زندگی فرد براساس طب ایرانی است تا در بزرگسالی و سالمندی فرد با مخاطرات کمتری روبرو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->