هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

سردار رادان: خدمت در مأموریت اربعین قیمت ندارد

  • کد خبر: ۲۳۲۱۱۹
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
سردار رادان: خدمت در مأموریت اربعین قیمت ندارد
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم نباید برای تهیه گذرنامه ازدحام داشته باشند و در این راستا با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی صحیح، صدور گذرنامه به روزهای آخر موکول نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان، در جلسه قرارگاه اربعین اظهار داشت: ما باید قدردان این فرصت و نعمتی که برای خدمتگزاری به زائران برای ما فراهم شده باشیم و از آنجایی که خدمت در فراجا مقدس است خدمت در این مأموریت بزرگ خیلی قیمت دارد.

وی با اشاره به برگزاری موفق این مأموریت بزرگ در سال گذشته افزود: تلاش و زحمات مجموعه عظیم انتظامی و لطف اباعبدالله الحسین (ع) با تحسین مردم از کارکنان فراجا و رضایتمندی مقام معظم رهبری از فراجا همراه شد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود ما باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی بتوانیم زیرساخت‌هایی لازم برای این کنگره عظیم را فراهم کنیم و با خدمت رسانی بی منت توشه یک سالمان را از زائران بگیریم.

سردار رادان در ادامه با تاکید بر مدیریت بودجه و منابع عنوان داشت: ما باید در موج خدمت باشیم و سرعت و درستی خدمت را در این مأموریت سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به همکاری رده‌های پلیس در این مأموریت افزود: رده‌های پلیس با برگزاری جلسات متعدد و همکاری، ضعف‌های گذشته را بررسی و برای رفع آن تلاش لازم و مستمر داشته باشند.

سردار رادان افزود: استان ایلام و پایانه مرزی مهران نقطه گلوگاهی است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بازرسی کل فراجا با تشکیل تیم‌های مشترک کیفیت خدمت رسانی به زائران را در پایانه‌های مرزی مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.

وی گفت: تلاش کنید اربعین برای مردم مناطقی که زائران در آنجا تردد دارند خوشایند باشد و تا آنجایی که می‌توانید وسیله و ملزومات مورد نیاز را در همان مناطق و از مغازه‌ها و فروشگاه‌های محلی خرید کنید تا مردم نیز کرم اباعبدالله الحسین را در آن مناطق احساس کنند.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به مدیریت زمان سفر زائران اربعین، گفت پلیس راهور با همکاری وزارت راه ترتیبی اتخاذ کند تا مسافران بلیت رفت و برگشت خود را همزمان تهیه کنند تا از این طریق برآوردهای لازم برای بازگشت آنان نیز فراهم شود.

سردار رادان با تاکید بر تسهیل خدمات به زائران بیان داشت: مردم نباید برای تهیه گذرنامه ازدحام داشته باشند و در این راستا با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی صحیح اقدامات لازم برای صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی به روزهای آخر موکول نشود.

وی تصریح کرد: نظام وظیفه سازوکارهای لازم برای سفر مشمولان خدمت سربازی را فراهم کند تا جوانان نیز بتوانند در این سفر پر خیر و برکت شرکت کنند.

فرمانده کل انتظامی عنوان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشدید کنترل در پایانه‌های مرزی افرادی را که اقدام به حمل هر نوع مواد مخدر می‌کنند ضمن ضبط گذرنامه، از خروج آنان از کشور جلوگیری و برخورد قاطع و قانونی را در دستور کار خود داشته باشند.

نصب دستگاه ایکس ری و دستگیری اتباع غیر مجاز در پایانه‌های مرزی، تهیه جدول زمانبندی جهادی برای پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های در حال ساخت، برخورد قاطع با سارقان، راه اندازی سامانه ارتباطی با زائران و تقویت دیپلماسی مرزی در استان‌های هدف از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که فرمانده فراجا نسبت به اجرای آن تاکید داشت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->