بازیکن سابق استقلال درگذشت

  • کد خبر: ۲۳۲۱۸
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
بازیکن سابق استقلال درگذشت
فدراسیون فوتبال در پی درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال و بازیکن پیشین تیم ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فریبرز اسماعیلی، فوتبالیست بااخلاق و تکنیکی فوتبال که خاطرات درخشانی را با پیراهن تیم ملی از خود بر جای گذاشت، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این پیشکسوت باشگاه‌های استقلال (تاج سابق) و عقاب در ۱۴ حضور خود با پیراهن تیم ملی، موفق به زدن ۴ گل شده بود و در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ تایلند هم عنوان نایب قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

فدراسیون فوتبال این ضایعه را به خانواده بزرگ فوتبال و آحاد مردم تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسالت دارد.

علی جباری، پیشکسوت استقلال و تیم ملی درباره درگذشت فریبرز اسماعیلی، ملی پوش پیشین فوتبال کشور عنوان کرد: از صبح که این خبر را شنیدم غصه دار شدم. او یک انسان بااخلاق و یک بازیکن فوق العاده تکنیکی بود. در چند سال اخیر هم با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد، اما همواره با روحیه بالا او را می‌دیدیم.

وی افزود: پس از حضور و درخشش نسل‌های اول باشگاه استقلال، روی جزو جوانانی بود که به جامعه معرفی شد. خاطرات زیبایی که اسماعیلی با پیراهن ملی هم در اذهان ثبت کرد فراموش نشدنی است.

جباری تصریح کرد: جای خالی امثال اسماعیلی پرنشدنی است. آن‌ها در فضایی در فوتبال چهره شدند که امکانات امروز نبود، اما در عین حال، توانایی و شایستگی خود را بار‌ها ثابت کرد. امیدوارم خاطرات خوشی دیروز که این عزیزان برای مردم به یادگار گذاشتند برای جوانان امروز بازگو شود تا آن‌ها بدانند با چه مشکلاتی چنین بزرگانی در فوتبال رشد کردند.

همچنین حمید جاسمیان، پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی نیز درباره درگذشت فریبرز اسماعیلی، ملی پوش با اخلاق پیشین فوتبال کشور عنوان کرد: از شنیدن این خبر تلخ بسیار متاسف شدم. رفقای ما یکی یکی از بین‌مان می‌روند و وظیفه خود می‌دانم به خانواده محترم فریبرز عزیز تسلیت بگویم.

وی افزود: من و فریبرز در باشگاه هم تیمی نبودیم، اما از ایشان خاطرات بسیار خوبی دارم. در اردو‌های تیم ملی در کنار هم بودیم. او از نظر انسانی و اخلاقی، دارای شخصیت والایی بود. روحش شاد باشد. امیدوارم روزی برسد که وقتی چهره‌های پیشکسوت در قید حیات هستند از آن‌ها بهره‌مند شویم. نکته مهم در این سال‌ها حفظ احترام بین رقبا بود. ما در زمین مسابقات با هم رقبای جدی بودیم، اما وقتی سوت پایان بازی زده می‌شد دوباره رفاقت‌ها شکل می‌گرفت و امیدوارم این فضا در فوتبال ما مورد توجه ویژه قرار بگیرد. جمله آخرم اینکه در فوتبال فقط خاطرات زیبا و احترام‌هاست که باقی می‌ماند و این حرف من به نسل‌های جدیدتر است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->