ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

«تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند

  • کد خبر: ۲۳۲۲۳۶
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
«تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند
رمان‌های «تنها بازمانده» نوشته رایلی ساجر و «ستاره ساز» نوشته ملیسا ده‌کوستا منتشر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رمان «تنها بازمانده» نوشته رایلی ساجر با ترجمه ساره خسروی در ۴۵۲ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۳۶۸ هزار تومان در نشر آموت عرضه شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در یک شب خونین در سال ۱۹۲۹ قتل خانواده هوپ، سواحل مین را شوکه کرد. در حالی که بیشتر مردم فکر می‌کردند که لنورای هفده‌ساله، پدر، مادر، و خواهر کوچکترش را به قتل رسانده است، پلیس هرگز نتوانست آن را ثابت کند. پس از آن‌که لنورا نقش خود در قتل‌ها را انکار کرد دیگر علنا در مورد آن شب صحبت نکرد، و پایش را از بن‌بست هوپ، عمارت کنار صخره‌ای که قتل‌ها در آن رخ داد، بیرون نگذاشت.

 اکنون سال ۱۹۸۳ است و کیت مکدیر مراقب خانگی لنورای هفتادوچند ساله است، چرا که پرستار قبلی او در نیمه‌های شب فرار کرده است. لنورا که به خاطر چندین و چند سکته قادر به حرف زدن و حرکت کردن نیست، تنها می‌تواند با استفاده از دست چپش جملاتی را با ماشین تحریر قدیمی تایپ کند و بدین طریق با کیت ارتباط بگیرد. یک شب، لنورا با استفاده از همان ماشین تحریر، یک پیشنهاد وسوسه‌برانگیز به کیت می‌دهد: من می‌خواهم همه‌چیز را به تو بگویم.

«تحریک کننده... یک جنایی گوتیک گیج‌کننده» (نیویورک تایمز)

ساجر مطابق معمول پیچ و تاب‌های شوکه‌کننده‌ خود را ارائه می‌دهد. طرفداران دافته دوموریه از این داستان اضطراب‌آور و برتر لذت خواهند برد. (پابلیشرز ویکلی)

«تنها بازمانده» نه‌ تنها یک گوتیک هیجان‌انگیز است بلکه سؤالات مهمی را در مورد اندوه، فقدان و اسراری که از نزدیکان‌مان پنهان می‌کنیم می‌پرسد. (ریچل هاوکینز نویسنده پرفروش کتاب «همسری در طبقه بالا»)

فراموش‌نشدنی و به شدت ظریف با پیچیدگی‌هایی سرگیجه‌آور. این بهترین نسخه رایلی ساجر است. (ماری کوبیکا نویسنده پرفروش «دختر خوب» و «زن دوم»)

رایلی ساجر که استاد تعلیق است، باعث شد با صدای بلند به‌نفس‌نفس بیفتم و به‌ صداهایی که از خانه‌ام بیرون می‌آید گوش دهم. من این کتاب را دوست داشتم. (مجله رموز و تعلیق)

درباره نویسنده رمان نیز آمده است: رایلی ساجر نا مستعار تاد ریتر نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در ژانر معمایی است که پیش از آنکه به یک نویسنده تمام وقت تبدیل شود روزنامه‌نگار، سردبیر، و طراح گرافیکی بود. او تاکنون هفت رمان به نگارش درآورده که در سی کشور مختلف به چاپ رسیده‌ است. «تنها بازمانده» تازه‌ترین زمان این نویسنده است.

همچنین کتاب «ستاره‌ساز» نوشته ملیسا ده کوستا با ترجمه آریا نوری در ۱۸۰ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۵۵ هزار تومان در نشر یاد شده منتشر شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «امروز یک درس اساسی به من آموختی. فکر می‌کردم کارِ درست را انجام می‌دهم؛ ولی تو حق داشتی. انسان همیشه به دنبال خوشبختی در جایی دور از خودش می‌گردد. ما فکر می‌کنیم که خوشبختی در دوردست‌ها، در مناظر مختلف، در عطرهای جدید و در بناهای قابل‌توجه یافت می‌شود. ولی همیشه این‌طور نیست. نه؟ یک‌وقت‌هایی هم خوشبختی یعنی اینکه سه‌نفره روی یک نیمکت بنشینیم.»

آرتور پنج ساله است. روزی مادرش به او می‌گوید که باید برای انجام یک ماموریت مخفی راهی اورانوس شود. مادر آرتور قرار است دنیاها را نقاشی کند؛ قرار است سفری بی‌نظیر باشد. مادر آرتور پیش از رفتن در مورد اورانوس، جادوی آن و زیبایی بی‌نظیرش به فرزندش آرتور توضیح می‌دهد.

ستاره‌ساز داستان مادری است که مرزهای تخیل را درمی‌نوردد. مادری که برای درمان عمیق‌ترین زخم‌ها، حقیقتی تلخ را به داستانی زیبا تبدیل می‌کند. او در این کتاب به شما کمک می‌کند تا با بهره‌بردن از روح دوران کودکی‌تان، به استقبال مسائل سخت زندگی بروید. نویسنده استعدادی ذاتی در تأثیرگذاشتن روی قلبِ مخاطب خود دارد. او در به‌کاربردن کلمات و احساسات مثل یک جادوگر عمل می‌کند. ظرافت قلم او در این کتاب شما را حیرت‌زده خواهد کرد. قلمش ناب، ظریف و کاملاً شاعرانه است و کتابی نوشته که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. این کتاب کوتاهِ سرشار از عشق، تأثیری عمیق و غیرقابل‌انکار بر وجودتان خواهد گذاشت.

مِلیسا ده‌کوستا؛ متولد ۱۹۹۰ در فرانسه، و نویسنده‌ی رمان‌های «تمام رنگِ آبی آسمان»، «من از بین دیگران می‌آمدم» و «فرداها» است. آثار این نویسنده فقط در فرانسه بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته‌اند. ده‌کوستا در سال ۲۰۲۰ در فهرست مجلۀ فیگارو با عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌های فرانسه قرار گرفت.

آریا نوری؛ متولد ۱۳۷۰ در تهران، و کارشناسی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه تهران است. پیش از این رمان «فرداها» با ترجمه‌ی این مترجم در نشر آموت منتشر شده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->