چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانی» در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۳۲۲۶۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانی» در مشهد برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مرحومه «عصمت بهشتی باشریک» مادر شهیدان عباس، حبیب‌الله و غلامرضا شعبانی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تشییع پیکر مرحومه «عصمت بهشتی باشریک» مادر شهیدان عباس، حبیب‌الله و غلامرضا شعبانی امروز با حضور جمعی از مردم قدرشناس مشهد برگزار شد.
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در مهدیه مشهد آغاز شد و پس از آن، تشییع‌کنندگان، پیکر این مادر شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.
پیکر مادر شهیدان شعبانی پس از طواف و اقامه نماز، برای خاک‌سپاری به روستای اسماعیل‌آباد منتقل شد و در جوار مزار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پیامی، ضمن عرض تسلیت مادر شهیدان شعبانی، خاطرنشان کرد: بدون تردید ایمان و اراده راستین این شهدای معزز، ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران‌قدر آنان بالندگی یافته که در این میان، نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است؛ مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود. بی‌شک ازدست‌دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم‌انگیز است.

گفتنی است شهیدان عباس شعبانی‌جمعی یگان ادوات لشکر ۵ نصر، حبیب‌الله شعبانی‌جمعی و غلامرضا شعبانی‌جمعی یگان تخریب لشکر ۲۱ امام‌رضا(ع) به‌ترتیب در اسفندماه ۱۳۶۲، دی‌ماه ۱۳۶۳ و شهریورماه ۱۳۶۵ به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

روایت‌های دلتنگی مادرانه

بر اساس این گزارش، شهرآرانیوز در سال گذشته به سراغ این مادر شهیدان رفته و از نزدیک پای صحبت‌ها و دلتنگی‌های این مادر نشسته و آن‌ها را به تصویر کشیده است که در ادامه، این روایت‌ها را می‌بینید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->