بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

وزیر صمت: تولید خودرو امسال به یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید

  • کد خبر: ۲۳۲۳۱۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
وزیر صمت: تولید خودرو امسال به یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی‌آبادی روز پنجشنبه در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان افزود: میزان تولید خودرو در تیر به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیش از پرداختن به مشکلات که بطور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها نیز گفته شود و امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می‌کنند.

وزیر صمت بیان کرد: ما در جلسات و بازدید‌های امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان را احصا کنیم و برای آنها راه حل پیشنهاد بدهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود.

علی‌آبادی اضافه کرد: اتفاق مبارک امروز این بود که تعدادی طرح جدید راه اندازی و کلنگ زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله پرداختن به مسئله انرژی که با مشارکت صنعتگران در حال برطرف شدن است، نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اکنون در زمینه خودرو‌های برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد، زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است و انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی ادامه دارد.

علی آبادی افزود: خودرو‌های دپو شده در انبار‌ها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودرو‌های ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->