۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ حمایت خود را از صنعت رمزارز اعلام کرد

  • کد خبر: ۲۳۲۵۶۷
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
ترامپ حمایت خود را از صنعت رمزارز اعلام کرد
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، در یک مراسم جمع آوری کمک‌های مالی در سانفرانسیسکو، خود را پشتیبان بخش رمزارز نامید.

به گزارش شهرآرانیوز، سه منبع در گفتگو با رویترز اظهار کردند دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، در یک مراسم جمع آوری کمک‌های مالی در سانفرانسیسکو، خود را رئیس جمهوری پشتیبان بخش رمزارز نامید و تلاش دموکرات‌ها برای نظارت بر این بخش را محکوم کرد.

در این مراسم که به میزبانی دیوید ساکس یک سرمایه گذار بخش فناوری برگزار شد، مبلغ ۱۲ میلیون دلار کمک مالی برای ترامپ جمع آوری شد.

هارمت دیلون رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان اظهار کرد ترامپ در این مراسم اظهار داشته که رمزارز پدیده‌ای بسیارمهم است و او پشتیبان این بخش خواهد بود.

با این حال دیلون افزود ترامپ هیچ پیشنهاد خاصی برای سیاست‌های اجرایی خود در این بخش، ارائه نکرد.

این در حالی است که صنعت رمزارز با سرعت چشمگیر و بی سابقه‌ای در تلاش برای تاثیرگذاری بر سیاستمداران آمریکاست در حالی که از زمان ورشکستگی بزرگترین شرکت‌های رمزارز در سال ۲۰۲۲، که منجر به ورشکستگی میلیون‌ها سرمایه گذار شد، با تحقیقات و بررسی‌های دقیق نهاد‌های نظارتی مواجه است.

جو بایدن در سال ۲۰۲۲ یک دستور اجرایی را با هدف تضمین توسعه مسئولیت پذیر دارایی‌های دیجیتال امضا کرد که براساس آن، برخی نهاد‌های نظارتی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا ملزم به ارائه راهکار و قوانینی برای پرداختن به خطرات در اکوسیستم رمزارز شدند.

دولت جو بایدن همچنین اعلام کرد که برای همکاری با کنگره به منظور گسترش چارچوبی قانونی برای رمزارزها، مشتاق و علاقمند است.

رابین پترسون سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که یک نسخه از آن را برای رویترز فرستاده گفت: دولت بایدن از ابتکارات در بخش دارایی‌های دیجیتال حمایت کرده در حالی که خواهان حمایت از مصرف کنندگان در برابر خطرات مرتبط با تکنولوژی‌های جدید است.

این در حالی است که رئیس مرکز مبادله رمزارز FTX که در حال حاضر ورشکسته شده است، سال گذشته به جرم سرقت از مشتریانش گناهکار شناخته شد. دادستان‌ها او را متهم کرده بودند که از سرمایه‌های سرمایه گذاران برای اعطای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به کمپین‌های سیاستمداران آمریکا استفاده کرده است.

شهر سان فرانسیسکو یکی از شهر‌های بسیار لیبرال آمریکا و دارای سرمایه گذاران بزرگی در بخش رمزارز است که حمایت خود را از دونالد ترامپ در انتخابات ۵ نوامبر اعلام کرده اند.

این در حالی است که چند روز پیش کمیته ملی جمهوری خواهان و کمپین دونالد ترامپ اعلام کردند که در ماه مه ۱۴۱ میلیون دلار کمک مالی را جمع آوری کرده اند که این رقم تقریبا دو برابر ماه قبل از آن است.

بر این اساس، کمپین ترامپ اعلام کرد ۵۳ میلیون دلار از این رقم، تنها در عرض ۲۴ ساعت پس از محکومیت رئیس جمهور سابق در دادگاه پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در آستانه انتخابات ۲۰۱۶، جمع آوری شده است.

در همین حال در این چند ماه اخیر، کمپین انتخاباتی جو بایدن در جمع آوری کمک‌های مالی همواره از کمپین ترامپ جلوتر بوده است. ترامپ تنها در ماه آوریل با جمع آوری ۷۶ میلیون دلار کمک مالی، برای نخستین بار از بایدن پیشی گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. در همین حال در جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا «جو بایدن»، رئیس‌جمهور مستقر این کشور در ۵ ایالت کلیدی از ۶ ایالت کلیدی با اندکی اختلاف پایین‌تر از رقیبش از حزب جمهوری‌خواه «دونالد ترامپ» قرار دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->