تغییر در ساعت فعالیت پاکبانان و باغبانان مشهدی از شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تولید ۸۸ هزار تن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد | رکورد تولید آسفالت شکست مرگ دلخراش سرنشین سمند در کمربند سبز مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) دیدار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی دستگیری ۴ شرور در کوی امیر مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۴ هزار واحد مسکن ارزان‌قیمت در حاشیه شهر مشهد ساخته می‌شود ریزش ساختمان بر اثر گودبرداری غیر اصولی در خیابان عبدالمطلب مشهد در جلسه اعضای شورای عالی استان‌ها با رئیس‌جمهور منتخب چه موضوعاتی مطرح شد؟ «حاج حسین آقا ملک» به‌روایت چهره‌های شاخص مشهدی صرفه‌جویی ۳۰ میلیاردی اتوبوسرانی مشهد با مهندسی معکوس قطعات هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا تعطیلی ۴ ساعته اصناف مشهد اجرایی شد؟ | روایت شهرآرانیوز از اولین روز خاموشی اصناف + فیلم فعالیت قرارگاه خدمات سفر ویژه ایام اربعین و دهه پایانی صفر در مشهد + فیلم به مناسبت سالگرد درگذشت حاج حسین ملک؛ چهاردهمین جلسه از سلسله نشست‌های روایت مشهد برگزار شد بوستان کرامت؛ جاذبه‌‌‌‌ای تفریحی و گردشگری در مشهد مقدس عقد تفاهم‌نامه چهارجانبه تأمین آب فضای سبز شهری مشهد از طریق پساب شهروند خبرنگار | درخواست راه‌اندازی مجدد سامانه پیام کوتاه اتوبوس‌رانی مشهد + پاسخ انبار ضایعاتی‌ها عامل افزایش جمعیت موش‌ها در مفتح شرقی مشهد گلایه ساکنان خیابان عنصری غربی مشهد از هتل‌آپارتمان‎‌ها مشهد، پیشرو در استفاده از آب‌های خاکستری ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار کوثر و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۳۲۶۵۵
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
  • ۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ
پاسخ مسئولان شهری به گلایه یک شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به ستون صدای مردم شهرآرا از سنگ‌فرش خیابان نمایشگاه انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: خیابان نمایشگاه‌۱۵، جنب بوستان چهل‌بازه به طول حدود دویست‌متر سنگ‌‌فرش نصب شده است. گویا این سنگ‌فرش با هدف کاستن سرعت خودروها نصب شده است. با این حال‌ با سنگ کوبیک تراورتن اجرا شده است. شما در معابر کدام شهر چنین موردی را دیده‌اید؟ سنگ‌فرش اصولی با پازل‌های بتنی است و نه سنگ تراورتن.

مهدی عرفانیان، شهردار منطقه‌۱۱، در پاسخ به این شهروند گفت: در مورد سنگ‌فرش خیابان نمایشگاه‌۱۵ به استحضار می‌رساند طرح مذکور از سوی دفتر مطالعات طرح‌های شهری ارائه شده و معاونت عمران و حمل‌و‌نقل طبق ضوابط، چارچوب و مقررات و نیز برپایه آیین‌نامه‌های مربوطه اجرا کرده است. بنابراین شهرداری این منطقه فقط بهره‌بردار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
behroooz
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
2
این چه توجیح مسخره ای بود واقعا خیابون بدی هست جلوبندی ماشینهارو داغون میکنه من واقعا نمیدونم انگیزش از این طرح چیبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
سلام . در خصوص پاسخ شهردار منطقه 11 به نقص سنگ فرش خیابان نمایشگاه 15، جای تاسف است بخاطر همین نگرش آقای شهردار است که در منطقه 11 هیچ پیشرفت عمرانی به چشم نمی خورد . اگر قرار بود که شهردار منطقه صرفا بعنوان یک بهره بردار در نظر گرفته شود پس اگر یک فرد عامی بعنوان شهردار منطقه منصوب می شد بمراتب هزینه کمتری بر دوش شهر می گذاشت . شهردار باید مرتب منطقه تحت مدیریتش را پالایش کند و نسبت به رفع نواقص اقدام کند نه اینکه پشت میزش بنشیند و ماشین امضا برای موارد اداری روتین باشد . این آقای شهردار یا سواد فنی ندارد و یا اینکه حس می کند که مدیریت یعنی مقابله با خواست ها و انتقادها در غیر اینصورت تخریب خودروها را در این خیابان با این کف سازی عجیب و منحصر بفرد به عینه می دید .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->