آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری

  • کد خبر: ۲۳۲۹۲۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از ثبت دو هزار و ۲۰۰ درخواست مردمی در سامانه جامع فضای سبز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین مختاری اظهار کرد: این سازمان در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان، اقدام به ایجاد مجموعه ای از خدمات الکترونیک در سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir کرده است.

وی ادامه داد: وی درخواست امدادگیاه، درخواست هرس و یا جابه جایی درختان، کاشت نهال غیرمثمر، تسهیلات تشویقی مشارکت شهروندان در آبیاری درختان، باغ زندگی و خاطره و پرداخت کمیسیون ماده ۷ را از خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد برشمرد و گفت: کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به سازمان، افزایش سرعت پاسخگویی به شهروندان، بهبود کارآیی و بهره وری سازمان، افزایش دقت رسیدگی به امور شهروندان، دسترسی سریع، آسان و به موقع شهروندان،کاهش ترددهای غیرضروری و ... از مزایای ارائه خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->