تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت ساله شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری

  • کد خبر: ۲۳۲۹۲۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از ثبت دو هزار و ۲۰۰ درخواست مردمی در سامانه جامع فضای سبز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین مختاری اظهار کرد: این سازمان در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان، اقدام به ایجاد مجموعه ای از خدمات الکترونیک در سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir کرده است.

وی ادامه داد: وی درخواست امدادگیاه، درخواست هرس و یا جابه جایی درختان، کاشت نهال غیرمثمر، تسهیلات تشویقی مشارکت شهروندان در آبیاری درختان، باغ زندگی و خاطره و پرداخت کمیسیون ماده ۷ را از خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد برشمرد و گفت: کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به سازمان، افزایش سرعت پاسخگویی به شهروندان، بهبود کارآیی و بهره وری سازمان، افزایش دقت رسیدگی به امور شهروندان، دسترسی سریع، آسان و به موقع شهروندان،کاهش ترددهای غیرضروری و ... از مزایای ارائه خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->