درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت نقش پررنگ پروین در تغییر کادرپزشکی پرسپولیس نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) | حسرت فرش‌ در کسب اولین پیروزی فصل + فیلم تعطیلی اماکن ورزشی روباز شهرداری مشهد در روز‌های شنبه (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) و یکشنبه (۷ مرداد ماه ۱۴۰۳) هشدار بمب‌گذاری در پاریس ساعاتی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس! جزئیات توقف حرکت قطار‌ها در فرانسه ساعاتی پیش از افتتاحیه المپیک پاریس سربازی ملی‌پوشان فعلا به تعویق افتاد نشست خبری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در پاریس به طور ناگهانی لغو شد! اوج نارضایتی هواداران آبی از تمدید قرارداد رضاوند یامگا با یک چشم پاس گل داد| زوج رامین-کوین شکل می‌گیرد؟ تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس
سرخط خبرها

واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۳۳۱۹۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟
دبیر سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال توضیحاتی درباره بحث سقوط تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ پایین‌تر به دلیل پرونده مطروحه ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کشوری‌فرد درباره بحث سقوط تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ دسته اول و دستور مهدی تاج برای پیگیری این پرونده اظهار داشت: اگر رئیس محترم دادگاه کرمان حکمی بدهد که افراد در نتایج مسابقات مس رفسنجان برای صعود به لیگ برتر و حتی دیگر نتایج تأثیرگذار بودند، از داور گرفته تا افراد دیگر طبق حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو رده سقوط خواهد کرد. این حکم طبق آیین‌نامه فیفاست، اتفاق مشابهی که سال‌های قبل برای یوونتوس ایتالیا افتاده بود، اما همه اینها منوط به رأی دادگاه است و فعلاً هیچ اطلاعاتی به دست ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه آیا در صورت سقوط مس به لیگ، پیکان به لیگ برتر بازمی‌گردد، گفت: در این زمینه هر چه قانون بگوید، اجرا خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ راجع به سکوی جشن قهرمانی خیبر خرم‌آباد که لوگوی باشگاه استقلال دیده می‌شد، تصریح کرد: این سکو از قبل تهیه شده بود و قرار نیست هر بار سکو خریداری کنیم. ما اینها را به خرم‌آباد بردیم و لوگو را عوض کردیم و همانطور که دیدید در جشن قهرمانی، لوگوی تیم دیگری نبود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->