مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس تیلور: برای اولین بار خنده یزدانی را دیدم محبی استقلال‌بیا نیست جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ تیر ۱۴۰۳) | پایان تلخ نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم
سرخط خبرها

رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو

  • کد خبر: ۲۳۳۱۹۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو
با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، رودریگو نیمکت‌نشین خواهد شد و شاید باشگاه او را در تابستان با مبلغ قابل قبولی بفروشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رودریگو گوئس، مهاجم رئال مادرید، به وضوح از آمدن کیلیان امباپه استقبال کرد و اعلام کرده که مشتاقانه منتظر رقابت‌های فصل آینده است. اما خیلی‌ها تصور می‌کنند که با آمدن امباپه احتمالا او قربانی خواهد شد. ستاره برزیلی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که از بودن در باشگاه خوشحال است و همچنین اذعان داشت که کسی نمی‌داند چه پیش خواهد آمد.

باشگاه‌های زیادی خواهان او هستند و منچسترسیتی به او علاقه نشان داده و شبکه کاتالانی ال‌چیرینگیتو ادعا کرده که لیورپول نیز پیشنهاد داده، اما پیشنهادش رد شده است. طبق اطلاعات آنها، قرمز‌ها ۱۲۰ میلیون یورو برای رودریگو پیشنهاد دادند که توسط رئال مادرید رد شد. اسپورت نیز گزارش داده که رئالی‌ها ۱۵۰ میلیون یورو برای او می‌خواهند.

با این حال به نظر می‌رسد رودریگو تمایل به ماندن و جنگیدن برای جایگاهش دارد و از سوی دیگر لیورپول نیز ممکن است پیشنهاد را بالاتر ببرد و برای به دست آوردن این ستاره برزیلی بیشتر از اینها هزینه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->