نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود
سرخط خبرها

انتقال ۴ ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشور

  • کد خبر: ۲۳۳۷۷۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
انتقال ۴ ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشور
چهار صیاد ایرانی که به علت ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی قطر توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر شده بودند و در زندان به سر می‎‌بردند، آزاد و به کشورمان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری، از آزادی و انتقال ۴ نفر از صیادان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشورمان خبر داد.

جلالیان ضمن اعلام این خبر افزود: با همکاری مستمر وزارت‌خانه‌های دادگستری و امورخارجه و پیگیری سفارت کشورمان در دوحه، ۴ نفر از هم‌وطنانمان ضمن برخورداری از عفو، از زندان آزاد و از طریق فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) به کشورمان منتقل شدند. این افراد به علت ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی قطر توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر شده بودند و در زندان به سر می‎‌بردند.

رئیس کمیته انتقال محکومین با اشاره به فعالیت هم‌وطنان استان‌های جنوبی کشور در پهنه‌های آبی و حرفه صیادی اظهار کرد: به شهروندان ایرانی حاشیه خلیج فارس توصیه می‌کنیم تمهیدات لازم در سفر‌های دریایی را به کار گیرند و ضمن رعایت حق حاکمیت کشور‌های همسایه، از ورود غیرمجاز به حریم این کشور‌ها خودداری کنند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه، در دیدار ۲۳ خرداد خود با امیر قطر که در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به این کشور انجام شد، درخواست مساعدت قطر برای آزادی و عفو زندانیان ایرانی محبوس در این کشور را داشت که با موافقت و پذیرش امیر قطر مواجه شد.

اژه‌ای در آن دیدار با اشاره به ضرورت توسعه مناسبات حقوقی و قضایی میان ایران و قطر به‌ویژه در حوزه معاضدت‌های قضایی و انتقال محکومان، با عنایت به درپیش‌بودن عید سعید قربان، درخواست عفو یا انتقال تعداد دیگری از زندانیان ایرانی را که در قطر محکومیت یافته‌اند، مطرح کرد و تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر، از آمادگی برای کمک به اجرای مباحث مربوط به عفو یا انتقال برخی از محکومان خبر داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->