دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای ارتقای سلامت و ایمنی فرآورده‌های گوشتی و لبنی

  • کد خبر: ۲۳۳۷۹۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای ارتقای سلامت و ایمنی فرآورده‌های گوشتی و لبنی
در راستای ارتقای برنامه‌های سلامت و ایمنی شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشتی اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی دو برنامه عملیاتی شامل پیاده‌سازی الزامات سیستم‌های مدیریت ایمنی مواد غذایی در واحدهای تولیدی محصولات لبنی، گوشتی و دریایی و پایش شاخص‌های سلامت و ایمنی محصولات مذکور در سطح عرضه اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر عبدالعظیم بهفر از مسئولان اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی در دست بررسی است که پس از تحویل و انجام پایلوت و رفع نواقص و ایرادات، طی سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه‌ به قانون احکام دائمی کشور و تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امور اجرایی اداره کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی به‌صورت سامانه‌ای و الکترونیک راه‌اندازی شده و در حال انجام است.

بهفر افزود: در راستای ارتقای برنامه‌های سلامت و ایمنی شیر و فراورده‌های لبنی و گوشتی، اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی دو برنامه عملیاتی شامل پیاده‌سازی الزامات سیستم‌های مدیریت ایمنی مواد غذایی در واحدهای تولیدی محصولات لبنی، گوشتی و دریایی و پایش شاخص‌های سلامت و ایمنی محصولات مذکور را در سطح عرضه اجرا می‌کند تا از انطباق ویژگی‌های این محصولات با معیارها و ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو اطمینان حاصل کند.

سرپرست اداره کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی شیر مدارس، واحدهای برتر تولیدکننده محصولات لبنی را به کمیته ملی شیر مدارس معرفی کرده و به طور ویژه تحت کنترل نظارت دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->