قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول با ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق، تابستان امسال قطعی برق نداریم قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن درخواست از دولت برای ترمیم احکام حقوقی کارمندان چرا فروش طلای دست‌دوم ممنوع شد؟ | فرصت یک‌ماهه به فروشندگان طلای دست‌دوم برای تغییر رسته شغلی برای اصلاحات اقتصادی از کجا باید شروع کرد؟ دومین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ به بازار سهام می‌آید | چقدر نقدینگی لازم است؟ میوه و صیفی‌جات در بازار امروز مشهد چند؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) | آلو سیاه و زرد ۲۵ هزار تومان فناوری‌های دانش‌بنیان کشاورزی راهی به مزارع ندارند افزایش مشتریان سپرده‌های بلندمدت بانکی روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد
سرخط خبرها

تشکیل حدود ۱۰ هزار پرونده خسارت خودرو در جریان سیل اخیر | خسارت تگرگ در مشهد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان! + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۸۰۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
تشکیل حدود ۱۰ هزار پرونده خسارت خودرو در جریان سیل اخیر | خسارت تگرگ در مشهد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان! + فیلم
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی گفت: در جریان سیل اخیر، فقط ۹ هزار و ۸۴۷ پرونده خسارت خودرو تشکیل شده که برای آنها در مجموع بیش از ۲ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و این موارد به موازات ۳۰ پرونده آتش‌سوزی، مسئولیت و مهندسی، هزینه سنگینی بر بیمه‌گران تحمیل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شریعتی‌فر در نشست اخیر این مجمع که ظهر امروز (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌گزار استان برگزار شد، از وقوع روزانه ۶۰۰ تصادف رانندگی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: صنعت بیمه، صنعتی است که ریالی از دولت کمک دریافت نکرده، اما خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کند. یک نمونه همین تصادفات رانندگی روزانه در سطح استان است که مبلغ جبرانی این خسارات به طور مستمر به مردم پرداخت می‌شود.

وی افزود: فعالیت ۲۶ شرکت بیمه‌گر، ۶۷ شعبه بیمه‌ای و بیش از ۹ هزار نماینده بیمه، نشانه‌های روشن از یک پوشش فراگیر توسط شرکت‌های بازرگانی در سطح استان است که گستره وسیعی از خدمات را در عرصه بیمه‌های درمان تکمیلی، خودرو، حوادث و زمینه‌های دیگر ارائه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به طور کلی، امروزه در بسیاری از حوزه‌های پوشش بیمه، عرصه‌های زیان‌ده وجود دارد که فقط بار مالی بر بیمه تحمیل می‌کند. حوزه‌هایی نظیر خدمات درمانی و بیمه شخص ثالث برای شرکت‌های بیمه زیان‌بار هستند، اما براساس قرارداد و تعهدی که شرکت امضا می‌کند، خود را به پوشش کامل بیمه‌شونده مقید و مکلف می‌داند. یک مصداق بارز از این عرصه، پرداخت ماهانه ۲۲۰ میلیارد تومان مبلغ جبران هزینه‌های مکمل درمان توسط یکی از شرکت‌های بیمه‌گزار استان است که به حساب مراکز درمانی طرف قراداد واریز شده است.

وی ادامه داد: در جریان سیل اخیر، فقط ۹ هزار و ۸۴۷ پرونده خسارت خودرو تشکیل شده که برای آنها در مجموع دوهزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و این موارد به موازات ۳۰ پرونده آتش‌سوزی، مسئولیت و مهندسی، هزینه سنگینی بر بیمه‌گزاران تحمیل کرد.

شریعتی‌فر تصریح کرد: در حال حاضر، شش کارگروه ذیل شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه تشکیل شده که به‌صورت مستمر درحال بررسی و تحلیل قوانین موجود و صورت وضعیت‌های مالی هستند. کارگروه‌های درمان، خودرو، اموال دارای مسئولیت، مناقصات، آموزش و کارگروه حقوقی تاکنون تلاش‌های مؤثری برای بهبود سطح خدمات قابل‌ارائه به مردم داشته‌اند بنابراین هنگامی که در برخی اخبار و گزارش‌ها از بدعهدی شرکت‌های بیمه‌گزار برای تسویه بدهی‌هایشان گفته می‌شود، باید ابتدا روشن شود که بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه نیرو‌های مسلح به‌عنوان سه شاخه بیمه‌های پایه با بدهی شش هزار میلیارد تومانی، خود مرجع این گلایه‌ها هستند و شرکت‌های بیمه‌گزار خصوصی همیشه به تعهداتشان متعهد بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->