سانحه رانندگی در خواف خراسان رضوی یک کشته داشت بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند
سرخط خبرها

وزیر کار: اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۴۵۶۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
وزیر کار: اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه بازنشستگان کشوری، چون منابع همسان‌سازی از آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری  درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به اینکه ۳ ماه از سال گذشته و چیزی هم به روی‌کار‌آمدن دولت بعدی نمانده است، گفت: همه تلاش دولت این است که قانون را به احسن وجه اجرا کند. در حوزه بازنشستگان کشوری چون منابعش از حدود آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه بازنشستگان تأمین اجتماعی تلاش می‌کنیم به شکلی تأمین منابع کنیم و بعد از تأمین منابع از سوی دولت، این کار را انجام دهیم. زمان اجرای آن بستگی به منابع موجود دارد. مستحضرید که قانون‌گذار بدهی و مطالبات را به‌قدری مشخص کرده است که تحقق پیدا کند.

مرتضوی ادامه داد: در عین حال ما ملزم به کمک به بازنشستگان هستیم و در این خصوص توجه ویژه‌ای صورت گرفته است. در بحث بیمه تکمیلی هم کار بزرگی از حیث بیمه و خدمات و پرداخت در بخش بیمه صورت گرفته است. هنگام مراجعه به مراکز درمانی، برای تأمین اجتماعی همه خدمات صفرتاصد رایگان است و براساس تعرفه‌های حداقلی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، بیمار نباید در کنار رنج بیماری رنج نداری را بکشد. وزیر محترم بهداشت گفتند حدود ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی هستند که می‌گوییم این عدد بیشتر است و نزدیک به ۴۳ تا ۴۴ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی هستند و در تلاش هستیم بیمه پایه درمانی را برای آحاد جامعه اجرایی کنیم.
منبع:ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->