دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست
سرخط خبرها

ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۳۴۷۳۸
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۴۹۵ کبد و سه لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در استان ضبط شده است.

دکتر سیدمحمد مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجموع کشتار عید قربان ۱۱ هزار و ۶۰ راس ثبت شده است که سه لاشه ضبط شده به وزن ۶۹ کیلوگرم ضبط شده است.

وی افزود: همچنین به میزان ۲۰۸ کیلوگرم گوشت اصلاح شده در روز عید قربان ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت ۴۹۵ کبد ضبطی و ۶۹۰ کبد اصلاحی بیان کرد: ۸۳ اکیپ ثابت، ۹۰ اکیپ سیار با حضور ۳۶ ناظر شرعی، ۹۳ دامپزشک و ۱۹۸ نیرو در سایر رده‌ها کار نظارت در روز عید قربان را در سطح استان بر عهده داشتند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: همچنین ۶ اکیپ نیروی انتظامی و شهرداری با نیرو‌های دامپزشکی همکاری داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->